• partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Partnerzy portalu

EEC 2021: Debaty handlowe - konsument w nowej rzeczywistości

O możliwych scenariuszach rozwoju rynku handlowego w tym zmianach na rynku e-commerce i związanych z nimi nowych postawach konsumentów, będziemy rozmawiać na Europejskim Kongresie Gospodarczym w Katowicach w dniach 20-22 września br.
  • dlahandlu.pl
  • Autor: dlahandlu
  • Data: 09-09-2021, 07:44
EEC 2021: Debaty handlowe - konsument w nowej rzeczywistości
EEC 2021: Konsument w nowej rzeczywistości

Oto sesje handlowe i konsumenckie na EEC 2021:

20 września 2021 r./ 16:30-18:00
Obywatel i konsument w czasach „nowej normalności”

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Doświadczenie pandemii i jego wpływ na postawy społeczne i modele zachowań konsumenckich. Potencjalne skutki tych zmian w gospodarce i handlu, polityce, życiu społecznym. Trwałe zmiany w oczekiwaniach obywateli i konsumentów w świecie po pandemii. Konsument online – nowe modele konsumpcji w świecie e-commerce. Zielony zwrot świadomości i jego rynkowe konsekwencje. Oczekiwania ekokonsumenta i odpowiedź producenta: zasoby, odpady, emisje. Korzystam, nie posiadam, czyli kultura współdzielenia. Klient wrażliwy – kwestie zdrowia i higieny. Zmiany na rynku pracy.

21 września 2021 r. | 9.30-11.00
Handel na nowo

Handel – jaki i gdzie? E-commerce dyktuje warunki. Retail odrywa się od lokalizacji. Proklimatyczny konsument. Zrównoważone dostawy. Ekologiczne innowacje – czy to się opłaca? Platformy zamiast sklepów, doświadczenia zamiast zakupów. Szybkość, wygoda i odpowiedzialność za otoczenie. Prelegenci: Rafał Brzoska, prezes, InPost Katarzyna Konkel, socjolożka, CEO, Omnisense Michał Płotnicki, Associate Partner, Dział Strategia i Transakcje, EY Polska Rafał Sonik, prezes zarządu, Gemini Holding Mourad Taoufiki, dyrektor generalny, Amazon.pl

21 września 2021 r. | 11.30-13.00
Handel ery cyfrowej. Zrównoważony e-handel

Technologia na usługach handlu, czyli sztuczna inteligencja rozdaje karty. Cyfrowo lojalny – dane wiedzą lepiej, co konsument chce kupić. Social commerce, czyli jeszcze łatwiejsze e-zakupy. Omnichannel – wielokanałowa komunikacja, obsługa, sprzedaż. Zrównoważone zakupy wyzwaniem nowej ery konsumpcjonizmu. Ekologiczne produkty, opakowania i towary z drugiej ręki. Prelegenci: Piotr Frankowski, Director, SAS Institute Natalia Hatalska, CEO, założycielka, infuture.institute, analityk trendów, autorka bloga, hatalska.com Marcin Kraska, wiceprezes, Sieć Badawcza Łukasiewicz Marcin Kuśmierz, prezes zarządu, Shoper SA Rafał Reif, Head of Fashion & Retail Poland, Accenture Karol Tokarczyk, analityk ds. gospodarki cyfrowej, Polityka Insight Zosia Zochniak, pomysłodawczyni i współzałożycielka, UbraniaDoOddania.pl

21 września 2021 r. | 13.30-14.15
Anywhere Commerce zmienia reguły gry

Cyfrowy konsument zawsze na zakupach. Gigałączność a nowe doświadczenie zakupowe. Technologia, socjologia i psychologia konsumpcji. Zakupy bez klikania i social commerce. Sukces marketplace’ów – synergia gigantów handlu i lokalnych firm. Świat handlu w 2025 roku – dla kogo będzie na nim miejsce? Prelegenci: Jakub Gierszyński, dyrektor e-commerce, Sephora Marcin Kuśmierz, prezes zarządu, Shoper SA Sasha Stockem, CEO, Nethansa

21 września 2021 r. | 15.30-16.00
Cyfrowi giganci: nowe role, nowe wyzwania - rozmowa z Tomaszem Chróstnym, prezesem UOKiK
Dominacja, konkurencja, regulacja. Rosnąca siła platform internetowych a rola urzędów ds. konkurencji. Jak regulować pozycję rynkową dużych platform internetowych? Czy nowe wyzwania wobec urzędów antymonopolowych wymagają nowych narzędzi i kompetencji? Rola prawa konkurencji w kształtowaniu przyszłości gospodarki cyfrowej.

21 września 2021 r. | 16.00-17.00
Własność intelektualna w świecie e-commerce

Jak chronić własność intelektualną w środowisku online? Podróbki bolączką handlu elektronicznego Jak z nimi walczyć? Partnerstwo publiczno-prywatne wsparciem dla małych i średnich firm sprzedających online. Giganci cyfrowi ramię w ramię z MŚP – program ochrony własności intelektualnej Amazona. Prelegenci: Edyta Demby-Siwek, prezes, Urząd Patentowy RP Marek Kaliński, współtwórca, Candellana Cezary Sowiński, Manager Public Policy, Amazon

 

Powiązane tematy:

Partnerzy serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

NEWSLETTER

Bądź na bieżąco!

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!