• partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Partnerzy portalu

EEC 2021: Handel i konsument w nowej rzeczywistości

Handel stoi przed wyzwaniem wymyślenia siebie na nowo: w nowych lokalizacjach lub bez nich - w świecie online, w zrównoważonej formule eko lub recommerce, przy pomocy zaawansowanych technologii, które uczynią z zakupów doświadczenie „disneylandu” - o możliwych scenariuszach rozwoju rynku handlowego w tym zmianach na rynku e-commerce i związanych z nimi nowych postawach konsumentów, będziemy rozmawiać na EEC 2021.
  • Autor: www.dlahandlu.pl
  • Data: 19-08-2021, 11:51
EEC 2021: Handel i konsument w nowej rzeczywistości
fot. shutterstock

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

EEC 2021: Gdzie jest konsument?

- Według badania McKinsey&Company w szczytowym momencie lockdownu w Polsce 3,6 mln nowych użytkowników zaczęło korzystać z usług online. Liczba użytkowników kupujących żywność przez internet podwoiła się, a pandemia zachęciła 76 proc. konsumentów do ściągania i używania mobilnych aplikacji zakupowych detalistów – wskazuje Olga Sztuba z Google.
A Sebastian Siemiątkowski, CEO aplikacji Klarna zapytany czy da się dzisiaj jeszcze prowadzić biznes w wersji jedynie stacjonarnej, stwierdził, że pewnie się da, ale jest to znacznie bardziej wymagające niż jeszcze półtora roku temu.

- W związku z Covid-19 wielu sprzedawców, którzy wcześniej sprzedawali produkty w swoich sklepach zaczęło sprzedawać je w ramach prezentacji online i transmisji na żywo. Na ogromną skalę ta forma rozwinęła się w Chinach, ale działa także na naszym rynku. W ten sposób sprzedawane są ubrania, biżuteria, kosmetyki, a nawet samochody i mieszkania – mówi dr Dorota Bachman, doradca zarządów i rad nadzorczych w zakresie cyfryzacji i rozwoju e-commerce, dyrektor zarządzająca Asteria Holding, współzałożycielka Fundacji Kobiety e-biznesu. Coraz więcej firm wkracza do świata online przez social media, bo to jedna z krótszych i najmniej skomplikowanych ścieżek zakupowych, dających też możliwości optymalnej ekspozycji marki.

Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

Powiązane tematy:

Partnerzy serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
Masz pytania? Napisz!
premium@portalspozywczy.pl
subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

NEWSLETTER

Bądź na bieżąco!

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!