Partnerzy portalu partner portalu partner portalu

Partnerzy serwisu

partner serwisu partner serwisu
Handel

#EEC: Logistyka musi nadążyć za rozwojem e-commerce

Pogrzeb tradycyjnego handlu został ogłoszony zdecydowanie za wcześnie. Obserwujemy, że klienci zaczynają wracać do galerii handlowych i sklepów stacjonarnych. Oczywiście e-commerce bardzo zyskał na pandemii, szczególnie pod względem zaufania konsumentów. Mogę jednak śmiało powiedzieć, że oba kanały sprzedaży mają się dobrze. Najważniejszy jednak i tak zawsze pozostanie sam produkt, a nie jego forma sprzedaży. Nauczyliśmy się, że jeśli dysponujemy dobrą kolekcją, to sprzedaż rośnie w każdym kanale. Jeśli kolekcja jest słabsza, to sprzedaż wszędzie spada - mówił Jacek Kujawa, wiceprezes zarządu LPP, podczas panelu "E-commerce i technologie", który odbył się w ramach Europejskiego Kongresu Gospodarczego i European Tech & Start-up Days.

#EEC: Logistyka musi nadążyć za rozwojem e-commerce
Jacek Kujawa, wiceprezes zarządu LPP, fot. PTWP
  • Źródło dlahandlu.pl

Autor: dlahandlu.pl
Data: 03-09-2020, 16:09

Zdaniem Jacka Kujawy, zakupy w kanale e-commerce nie zapewnią takich doświadczeń zakupowych jak sklepy stacjonarne. E-commerce daje nam przede wszystkim wygodę. Te kanały nie rywalizują ze sobą, one się uzupełniają.

- Nasz klient często przegląda kolekcję online, a na zakupy wybiera się już do sklepu. Naszym zadaniem jest zapewnienie spójności tych dwóch kanałów sprzedaży np. w obu kanałach muszą się pojawiać te same nowości produktowe - wyjaśnia wiceprezes LPP.

Jacek Kujawa przyznał, że firmom obecnie trudno snuć długofalowe plany. - Dziś naprawdę trudno coś planować. Ten rok nas wszystkich zaskoczył. Reguły gry się zmieniły. Szacujemy, że w 2020 r. sprzedaż przez e-commerce będzie stanowiła minimum 20 proc. sprzedaży ogółem. Teraz przygotowujemy się, aby podołać takim szacunkom, szczególnie pod względem logistycznym. Firmy muszą być bliżej swoich klientów. Obniżać koszty ostatniej mili czyli musimy się zbliżyć ze swoimi magazynami do końcowego klienta. Zauważyliśmy, że kiedy konsument szybciej otrzymuje towar, więcej kupuje - dodał wiceprezes LPP.

Jacek Kujawa zdradził, że firma chce powiększyć bazę logistyczną w Moskwie, wybudować nowy magazyn w Rumunii i kolejny w Polsce.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

LPP RSS ALERT    /    Jacek Kujawa RSS ALERT    /    EEC 2020 RSS ALERT    /    EEC RSS ALERT    /    EEC2020 RSS ALERT    /    Europejski Kongres Gospodarczy RSS ALERT    /    e-commerce RSS ALERT

KOMENTARZE (1)

  • Piotr 2020-09-25 14:28:30
    Dobrze mówi. Akurat LPP mocno rozbudowuje swoje powierzchnie magazynowe do obsługi e-commerce.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.92.74.105
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!