Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

EEC Online: Galerie handlowe nie odzyskują swojego blasku

  • Property News
  • Autor: propertynews.pl
  • Data: 19-05-2020, 12:07
- Galerie handlowe nie odzyskują swojego blasku, klienci wracają powoli - zaznaczył podczas EEC Online Jacek Kujawa, wiceprezes zarządu LPP.
EEC Online: Galerie handlowe nie odzyskują swojego blasku
EEC Online

LPP od lat notowało dynamiczne wzrosty sprzedaży, ale - jak zapewnia Jacek Kujawa, wiceprezes zarządu LPP - obecne wyniki przekraczają wszelkie oczekiwania. - Nasze szacunki pierwotne - wzrost na poziomie 20 proc. - przestały być aktualne, osiągamy nawet 40-45 proc., a do końca roku jeszcze daleko - mówi prelegent EEC Online.

Wiceprezes LPP zaznacza, że w ciągu pierwszego kwartału LPP notowała sprzedaż w kanale e-commerce na poziomie 33 proc., jednak już w kwietniu - w okresie zamkniętych sklepów stacjonarnych - wzrost sprzedaży był czterokrotny, a w maju - już w połowie miesiąca - firma notuje pięciokrotnie wyższą sprzedaż. 

- Galerie handlowe nie odzyskują swojego blasku, klienci wracają powoli - zaznaczył. - Widzimy, że na dzień dzisiejszy klienci niechętnie robią zakupy w galeriach i centrach handlowych i można się spodziewać, że nie będzie powrotu do sytuacji sprzed pandemii. W kolejnych krajach, w których prowadzimy działalność, sprzedaż w salonach nie kanibalizuje sprzedaży e-commerce - mówi Jacek Kujawa. - Perspektywy dla dalszego rozwoju e-commerce są zatem bardzo dobre.

Firma weszła w partnerstwo z Google. - To tylko jedna z wielu naszych inicjatyw oraz odpowiedź na ogromne wzrosty sprzedaży w internecie - mówi Jacek Kujawa. - Od marca przestawialiśmy się na nowe działania i zmiany, m.in. w logistyce. Inwestycje procentują - pracujemy nad tym, żeby wysyłać 600 tys. sztuk odzieży dziennie.

A jak będą zachowywać się klienci po pandemii? - Tak jak pandemia ukradła nam trzy lata rozwoju i w trzy miesiące musimy to nadrobić, tak samo klienci mocno zaczynają zmieniać swoje przyzwyczajenia - mówi Jacek Kujawa. - Przez pandemię wybierają inne kolekcje, a w perspektywie wielu konsumentów widzi czas kryzysu i będzie poszukiwać tańszych produktów. Projektowanie stanie się bardziej ponadsezonowe i stonowane, pojawia się również silny trend ekologiczny. Klienci będą szukać rzeczy trwalszych, choć nieco droższych.

 

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Partnerzy serwisu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!