Eko Holding będzie mocno inwestować w rozwój produktów pod marką własną
Jak zapowiedział Krzysztof Gradecki, prezes Grupy Eko Holding spółka będzie w tym roku bardzo mocno rozwijać asortyment produktów typu private label. W ciągu 12 miesięcy na półkach sklepów sieci pojawi się ponad 50 nowych produktów marki własnej w kilkunastu kategoriach.

Obecnie Eko Holding ma w swoim asortymencie ok. 200 towarów typu private label, an koniec roku ich liczba wzrośnie do ponad 250 produktów.
- W naszej ofercie mamy produkty z segmentu ekonomicznego, które pozwalają nam walczyć o klienta ze sklepami dyskontowymi, jak i wysokomarżowe produkty premium - mówi Krzysztof Gradecki, prezes Grupy Eko Holding.
W skład Grupy wchodzi blisko 220 supermarketów Eko oraz ponad 500 sklepów franczyzowych pod szyldem Rabat. Sieć ma wiodącą pozycję na rynku sprzedaży detalicznej w południowo-zachodniej Polsce.
Do Eko Holding należy również Polska Grupa Drogeryjna, lider hurtowej dystrybucji artykułów drogeryjnych w kraju.
