Eko Holding chce otwierać rocznie 30 marketów Eko i ok. 100 sklepów Rabat
Grupa dystrybucyjna Eko Holding planuje w ciągu najbliższych kilku lat w ramach rozwoju organicznego otwierać każdego roku po 20-30 sklepów własnych pod szyldem Eko. Dużo szybciej rozwijana będzie sieć sklepów franczyzowych pod szyldem Rabat, których ma przybywać ok. 100 każdego roku.

W ciągu 10 lat liczba operator uruchomił ponad 220 sklepów własnych pod szyldem Eko.
Sieć franczyzowa Rabat zwiększyła w ciągu dwóch lat liczbę sklepów o ok. 70 proc. (przybyło ok. 200). Obecnie pod szyldem Rabat działa ponad 500 placówek handlowych. Przychody wypracowane przez sieć franczyzową wynoszą ok. 500 mln zł
Sieć Eko ma wiodącą pozycję na rynku sprzedaży detalicznej w południowo-zachodniej Polsce.
Należy przypomnieć, że Eko Holding już wkrótce będzie spółką giełdową i planuje na marzec emisję akcji o wartości ok. 84 mln zł brutto z czego ok. 51,6 mln zł chce przeznaczyć na akwizycje firm z obszaru handlu detalicznego lub hurtowego.
Ok. 3,5 mln zł Eko Holding chce wydać na modernizację sklepów, a do 14 mln zł na zasilenie kapitału obrotowego. 9 mln zł firma chce przeznaczyć na częściową spłatę kredytów, a ok. 3,1 mln zł na zakup nieruchomości pod nowe obiekty handlowe.
