• partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Partnerzy portalu

Eko Holding inwestuje w rozwój trzech nowych formatów sklepów franczyzowych

Działająca w ramach grupy Eko Holding sieć Rabat Detal pracuje nad trzema nowymi formatów sklepów franczyzowych. Handlowcy, którzy będą chcieli przystąpić do Grupy będą mogli wybierać między twardą i miękką franczyzą, a także modelem pośrednim pod marką Rabat Plus (pod tym szyldem działa już 50 sklepów).
  • Autor: Łukasz Stępniak, portalspozywczy.pl
  • Data: 18-12-2008, 10:25
Eko Holding inwestuje w rozwój trzech nowych formatów sklepów franczyzowych
Źródło: dd.tradepress.com.pl

Zasady na jakich będą działać poszczególne typy sklepów mają być dostosowane do określonych potrzeb zainteresowanych współpracą handlowców. - Część przedsiębiorców ceni sobie niezależność w zakresie kształtowania polityki cenowej, asortymentowej i promocyjnej. Dla tych mamy franczyzę miękką - wyjaśnia odpowiedzialny za projekt Krzysztof Kruszelnicki, wiceprezes Eko Holding.

Projekt Rabat Pełna Franczyza jest obecnie testowany na jednym sklepie w Nysie. Placówka realizuje wspólną dla Eko Holdingu strategię asortymentową, cenową i promocyjną. - To w pełni model supermarketów Eko. Oferta produktowa jest przystosowana do lokalnego rynku, handlowiec sam dobiera towar, centrala, oczywiście, musi wcześniej zatwierdzić listę asortymentu - wyjaśnia Kruszelnicki. W I kw. 2009 r. pojawią się najwyżej dwa nowe sklepy Rabatu w pełnej franczyzie. Szersza ekspansja planowana jest na koniec przyszłego roku.

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Rabat Plus to model pośredni. Sklepy sieci zaopatrywane są przez lokalnych dystrybutorów, ale w pewnym zakresie muszą realizować strategię opracowaną przez centralę firmy. Dotyczy to współpracy z dostawcami, koncepcji asortymentowej, cenowej i promocyjnej. - Spodziewamy się, że docelowo ok. 50 proc. handlowców przystępujących do naszej sieci będzie działało właśnie pod szyldem Rabat Plus.

Na początku 2008 r. spółka EKO Holding została większościowym udziałowcem operatora franczyzowego Rabat-Detal, którego sklepy działają m.in. na obszarze województw: śląskiego, małopolskiego, opolskiego, wielkopolskiego oraz dolnośląskiego. Dzięki tej transakcji placówki EKO Holdingu są obecny na terenie prawie całej Polski.

Powiązane tematy:

Partnerzy serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

NEWSLETTER

Bądź na bieżąco!

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!