Eko Holding wyznaczył cenę po jakiej sprzeda akcje. Wartość oferty może wzrosnąć do 105 mln zł
Zarząd spółki dystrybucyjnej Eko Holding S.A. określił przedział cenowy akcji w ofercie publicznej - od 6,60 zł do 8,60 zł za akcję. W I połowie marca spółka zadebiutuje na warszawskiej giełdzie.

Po podaniu przedziału cenowego spółka szacuje wartość oferty na poziomie od 80,8 mln zł do 105,3 mln zł, a po uwzględnieniu kosztów przygotowania oferty - między 78,1 mln zł a 102,2 mln zł.
- Jestem przekonany, że przedział cenowy jest interesujący dla potencjalnych inwestorów a oferta publiczna naszej spółki zakończy się sukcesem, biorąc pod uwagę nasze ambitne plany rozwoju - powiedział Krzysztof Gradecki, prezes zarządu EkoHolding S.A.
Od 23 lutego do 25 lutego (do godz. 15:00) będzie trwał proces budowania Księgi Popytu. Do 26 lutego (do godz. 8:00) zostanie podana cena emisyjna, cena sprzedaży oraz liczba akcji oferowanych w poszczególnych transzach. 0d 26 lutego do 2 marca będą trwały zapisy na akcje dla inwestorów indywidualnych i instytucjonalnych. Do 4 marca nastąpi przydział oferowanych akcji.
Strategia rozwoju Eko Holding zakłada rozwój poprzez przejęcia (zarówno w obszarze hurtu jak i detalu), zasilenie kapitału obrotowego Spółki, modernizację sklepów, spłatę zobowiązań kredytowych, zakup nieruchomości pod nowe obiekty handlowe jak i wykup obiektów dzierżawionych.
Działalność Grupy Eko Holding koncentruje się w obszarach sprzedaży detalicznej i hurtowej.
W skład Grupy wchodzi blisko 220 sklepów Eko, tworzących jedną z największych sieci supermarketów w Polsce oraz ponad 500 sklepów Rabat, objętych umowami franczyzowymi.
Sieć EKO posiada wiodącą pozycję na rynku sprzedaży detalicznej w południowo-zachodniej Polsce. Do Eko Holding należy również Polska Grupa Drogeryjna, lider hurtowej dystrybucji artykułów drogeryjnych w kraju.
