Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

Ekonomiczny poniedziałek: Jak pandemia zmieniła zachowania konsumentów?

  • Autor: Olimpia Wolf, portalspozywczy.pl
  • Data: 16-08-2020, 16:22
– Nowe zachowania konsumenckie obejmują wszystkie dziedziny życia, począwszy od tego, jak pracujemy, poprzez zakupy, skończywszy na współczesnej rozrywce. Te gwałtowne zmiany mają poważne konsekwencje dla sprzedawców, producentów i samych marek. Wiele długoterminowych zmian w zachowaniach konsumentów wciąż się kształtuje, dając firmom możliwość wypracowania w swoich organizacjach „następnej normalności” – mówi serwisowi portalspozywczy.pl Rafał Krauze, CEE Strategy & Business Development Director Territory Influence.
Ekonomiczny poniedziałek: Jak pandemia zmieniła zachowania konsumentów?
ekonomiczny poniedziałek
Jak pandemia zmieniła zachowania konsumentów?, fot. shutterstock

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

– Postawy, zachowania i nawyki zakupowe konsumentów zmieniają się, a wiele z nowych sposobów pozostanie z nami w okresie po pandemii. Podczas zakupów klienci koncentrują się na najbardziej podstawowych potrzebach, kupują bardziej świadomie, lokalnie oraz wybierają e-commerce pokonując wszystkie dotychczasowe bariery. Aby zarządzać izolacją, konsumenci używają technologii cyfrowych do łączenia się, uczenia się i zabawy – i nadal będą to robić – tłumaczy Rafał Krauze, CEE Strategy & Business Development Director Territory Influence.

– Idąc dalej, za chwilę ujrzymy wzrost wirtualnej siły roboczej, ponieważ więcej osób pracuje w domu i wszystkie dostępne raporty socjologiczne pokazują jednoznacznie, że sprawia im to przyjemność. Pandemia COVID-19 zasadniczo zmieniła świat, jaki znamy. Ludzie żyją inaczej, inaczej kupują i myślą. Łańcuchy dostaw zostały przetestowane w skrajnie surowych warunkach, których nikt wcześniej nie mógł przewidzieć. Konsumenci na całym świecie patrzą na produkty i marki z nowej perspektywy, zaś uniwersalny marketing legł w gruzach – dodaje.

Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!