W lutym Dorota Wellman zakończyła udział w reklamach sieci Lidl. W kampanii pod hasłem „Tradycyjnie czy nowocześnie” jej miejsce u boku Karola Okrasy zajęła blogerka kulinarna Daria Ładocha.

Lidl nie zajął oficjalnego stanowiska w sprawie zakończenia współpracy z Dorotą Wellman. Eksperci z branży marketingowej, których o opinię poprosił serwis wirtualnemedia.pl, negatywnie oceniają kampanię z udziałem popularnej prezenterki.

- W moim odczuciu komunikacja z Okrasą i Wellman była koncepcyjnie znacznie słabsza i bardziej skomplikowana w odbiorze przez przeciętnego konsumenta niż wcześniejsza wojna kucharzy. Niestety nawet najsympatyczniejsi bohaterowie nie mogą być silnym driverem komunikacji, jeżeli sam pomysł nie jest mocny, klarowny i atrakcyjny dla konsumentów. A z takimi głosami w przypadku Lidla spotykałam się bardzo często - mówi ekspert ds. strategii marketingowych Ewa Sieńkowska.

Jak uzupełnia Sieńkowska, zaangażowanie blogerki Darii Ładochy pokazuje, że Lidl kieruje obecnie komunikację do młodszego, zamożniejszego i bardziej świadomego odbiorcy.

Czytaj więcej na Wirtualnemedia.pl

 

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl