• partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Partnerzy portalu

Ekspert: Hurtownie cash&carry powinny skorygować strategię rozwoju

- Hurt cash and carry wydaje się być formą hurtu, która wchodzi w fazę schyłkową, podobnie jak to jest w przypadku hipermarketów. Nie musi to jednak oznaczać zasadniczych kłopotów dla firm prowadzących taką działalność, a raczej konieczność rewizji dotychczasowej strategii rozwoju - uważa Urszula Kłosiewicz-Górecka z Zakładu Rynku Usług, Instytutu Badań Rynku, Konsumpcji i Koniunktur.
  • dlahandlu.pl
  • Autor: dlahandlu.pl
  • Data: 22-03-2017, 13:26
Ekspert: Hurtownie cash&carry powinny skorygować strategię rozwoju
Fot. shutterstock

- Decyduje o tym szereg czynników sprawiających, że zmniejsza się liczebność naturalnych klientów hurtowni cash and carry: systematycznie zmniejsza się liczba małych niezależnych sklepów ogólnospożywczych, które są kluczowym klientem hurtowni cash and carry; część sklepów wyspecjalizowanych z artykułami żywnościowymi zaopatruje się w wyspecjalizowanych hurtowniach, które oferują oryginalne, lokalne produkty - wylicza Urszula Kłosiewicz-Górecka.

Jej zdaniem silna konkurencja w handlu wywołała procesy integracji hurt-hurt i hurt-detal, które wzmocniły pozycję na rynku wielu tzw. aktywnych hurtowni i pozwoliły na oferowanie detalistom korzystnych warunków zakupu, zbliżonych do oferowanych przez hurtownie cash and carry, a nawet korzystniejszych.

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Czytaj więcej w dlahandlu.pl

Powiązane tematy:

Partnerzy serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
  • Łukasz 2017-03-22 16:44:47

    Jaki sens merytoryczny ma taki artykuł. Cytując klasyka. Aby zmniejszyć bezrobocie trzeba zwiększyć zatrudnienie.

    Odpowiedz

NEWSLETTER

Bądź na bieżąco!

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!