Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

Ekspert: Internet Rzeczy zrewolucjonizuje handel detaliczny

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 17-05-2017, 13:37
W sektorze handlu detalicznego konkurencja jest dziś większa niż kiedykolwiek dotąd. Sklepy rywalizują między sobą o udział w rynku, a sytuację komplikuje dodatkowo rywalizacja między sklepami tradycyjnymi a internetowymi - tłumaczy Peter Friedel, Director Retail DACH and East, Zebra Technologies.

Ekspert: Internet Rzeczy zrewolucjonizuje handel detaliczny
Fot. shutterstock

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

- Tradycyjne punkty handlowe nie radzą sobie tak dobrze, jak sklepy internetowe ze względu na ograniczoną przestrzeń na produkty, wysokie koszty ogólne i mniejsze możliwości personalizacji obsługi. Skuteczne budowanie lojalności online sprzedawcy zawdzięczają częściowo możliwości zbierania danych dotyczących zachowań zakupowych klientów w Internecie – od oglądania zakupionych produktów po informacje o tym, co klienci oglądali, ale nie kupili – i wykorzystania ich w celu prezentowania klientom wysoce spersonalizowanych przekazów i ofert - tłumaczy Peter Friedel, Director Retail DACH and East, Zebra Technologies.

Dodaje, że tego rodzaju działania kształtują bardziej lojalnych klientów, którzy ostatecznie wydają więcej, gdyż oferuje się im produkty i usługi, które ich rzeczywiście interesują.

Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!