• partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Partnerzy portalu

Ekspert: Jak zmienić dotychczasowy model e-sklepu?

Działająca we Włoszech firma Supermercato24, rozpoczynająca działalność w Polsce ocenia, że w ciągu najbliższych pięciu lat wartość zakupów spożywczych on-line zwiększy się o 100%. Aby tak się stało, oprócz wielu czynników, powinien się też zmienić dotychczasowy model e-zakupów - mówi Anna Podkowińska-Tretyn, CEO Supermercato24 Polska.
  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 08-10-2019, 13:42
Ekspert: Jak zmienić dotychczasowy model e-sklepu?
fot. shutterstock

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

- Obecnie składamy zamówienie w konkretnym sklepie, jego ekipa realizuje je, a kurier przywozi paczki pod nasze drzwi. To rozwiązanie wymaga znacznych nakładów ze strony sklepu (infrastruktura, dodatkowi pracownicy, transport) oraz, niestety, nie zawsze gwarantuje najwyższą jakość produktów - tłumaczy Anna Podkowińska-Tretyn, CEO Supermercato24 Polska.

- Nasz pomysł na e-zakupy, który przyjął się już we Włoszech, USA i na wielu innych rynkach, jest bardziej elastyczny. Współpracujemy na zasadach partnerskich zarówno z małymi sklepami, jak i sieciami – ważne, żeby nasze systemy informatyczne zostały w pewnym stopniu zintegrowane - dodaje.

Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

Powiązane tematy:

Partnerzy serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
Masz pytania? Napisz!
premium@portalspozywczy.pl
subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

NEWSLETTER

Bądź na bieżąco!

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!