Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partnerzy serwisu

partner serwisu partner serwisu partner serwisu
Handel

Ekspert: Lidl jest ważny dla konsumentów, bo inspiruje i edukuje

Marki, które potrafią konsumentom pokazać swoje wartości nie tylko w reklamie, ale również w działaniach, nie mogłyby zniknąć z rynku bez żalu konsumentów, ponieważ budują swoją unikalność. Podobnie jest z markami, które potrafią zbudować swoją rolę w życiu człowieka. Przykładem jest Lidl i jego działania inspiracyjne i edukacyjne wokół gotowania, które pozwalają klientom myśleć o marce długo przed i długo po zakupach w tradycyjnym sklepie - mówi w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Alicja Cybulska, chief strategy officer w Havas Media Group.

Ekspert: Lidl jest ważny dla konsumentów, bo inspiruje i edukuje
Fot. Shutterstock.com

Autor: wirtualnemedia.pl/dlahandlu.pl
Data: 08-07-2019, 09:54

- Najnowsza inicjatywa Lidla „zero waste”, czyli stworzenie półki na której znajdą się przecenione o 70 proc. produkty o krótkim terminie spożycia, jest przykładem wyrażania wartości, które przywiązują do marki wymagającego klienta - uważa ekspertka.

Polscy konsumenci coraz bardziej zadają sobie sprawę z bogactwa oferty marek i z tego, że mają z czego wybierać. Aż 82 proc. marek mogłoby zniknąć z rynku ponieważ większość z nich w percepcji Polaków można łatwo zastąpić innymi brandami. Badanie Meaningful Brands 2019 pokazuje, że następuje ogromna zmiana Polaków w kontekście konsumpcji, która coraz częściej staje się manifestacją wartości i postaw. Już 77 proc. respondentów w Polsce woli kupować produkty firm, które podzielają ich wartości, a 38 proc. czasami ma poczucie winy z powodu swoich wyborów konsumpcyjnych. 

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Czytaj więcej na: wirtualnemedia.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Lidl RSS ALERT    /    dyskonty RSS ALERT    /    marki RSS ALERT    /    wartość marki RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.227.208.0
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!