Ekspert: Młodzież po lockdownie pozostanie w sieci jako użytkownicy i klienci
Konsumpcja jest bardzo ważna, ponieważ wprowadza w obieg środki, które krążą w naszych portfelach. Mądra konsumpcja jest jeszcze ważniejsza, bo kształtuje świadome społeczeństwo. Po pandemii na pewno wiele biznesów, sklepów, które funkcjonowały w realnej rzeczywistości - skupi się na rozwoju w internecie - wskazuje Agnieszka Zydroń, psycholog biznesu.
Nie cały handel przeniesie się jednak do internetu. - Ciężko przypuszczać, że ktoś, kto jest typem ekstrawertyka odmówi sobie zakupów w galerii handlowej. Mieliśmy już takie obrazki podczas chwilowych luzowań obostrzeń - w sklepach znów pojawiali się stali bywalcy. Po prostu nie tylko zaspokajają oni potrzebę materialną - zakupu jedzenia, ubrania, kosmetyków, ale także psychiczną - obecności, energii drugiego człowieka, wyjścia z domu. Oczywiście, pojawi się także grupa ludzi, którzy faktycznie odnajdą podczas lockdownu nowe możliwości w sieci, sklepy, które im odpowiadają i rzeczywiście przeniosą się z załatwianiem spraw do sieci. Można przypuszczać, że wielu z nas pozostanie przy zdalnym załatwianiu spraw z urzędami, formalnościami, ponieważ jeżeli jest to dobrze zorganizowane.
Czytaj więcej: dlahandlu.pl


Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.