Ekspert: Niska cena jest dziś dopiero piątym powodem wyboru danego sklepu

W ocenie Górznego w 2019 r. retailerzy jeszcze bardziej muszą postawić na to, na czym konsumentom zależy najbardziej: dbałość o jakość produktów.
- Kilkanaście lat temu wybory konsumenckie Polaków podyktowane były w większości niską ceną, ewentualnie dobrym stosunkiem ceny do jakości. Teraz, jak wynika z naszego badania „Loyalty Reimagined”, niska cena jest dopiero piątym w kolejności powodem wyboru danego sklepu. Liczy się przede wszystkim jakość produktu. Obserwujemy, że zdecydowana większość sieci podjęła działania, aby wykorzystywać ten trend, poszerzając swój asortyment o produkty BIO czy bez glutenu. To doskonały sposób na budowanie lojalności i przywiązania klienta do marki. Dobrym przykładem takiego działania jest ubiegłoroczna kampania Carrefoura „Act for food”, skierowana do konsumentów dbających o zdrowy tryb życia - mówi.
Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl
Cały tekst na Dlahandlu.pl
Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
więcej informacji:
Powiązane tematy:
-
Powierzchnia handlowa rośnie. Zyskują obiekty convenience
-
Czesi chętnie robią w Polsce zakupy. "Każda wizyta to oszczędność"
-
Drożyzna zmienia zachowania zakupowe. Czy oszczędzamy na żywności?
-
Polacy nie znają dobrze ukraińskich marek. Jednak chcą je kupować
-
Atrium w I półroczu 2022 roku: 50 nowych sklepów
-
Holandia: Ceny w sklepach wzrosły o prawie jedną piątą
-
Kto cierpi przez zakaz handlu w niedzielę?
-
Intenson zwiększa przychody z kanału online
-
Spadek nastrojów w handlu. Konsumenci płacą coraz więcej za zakupy
-
Żabka Nano w Aeropark Business Centre. Sieć powiększa sieć autonomicznych placówek
komentarze (0)