Ekspert o Maxima Group: Fuzja sieci sklepów da efekt synergii potrzebny do dalszego rozwoju
- Autor: www.portalspozywczy.pl
- Data: 19-09-2018, 11:10

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl
- Decyzja o integracji marek wiąże się często z ryzykiem odpływu klientów przywiązanych do marki, która ulega likwidacji – Polacy są bowiem mocno przywiązani do marek – jednak nie powinno mieć to większego znaczenia w tej sytuacji, głównie z powodu niewielkiej liczby sklepów Aldik względem tych pod marką Stokrotka - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Łukasz Targoszyński, adwokat w warszawskim biurze kancelarii Baker McKenzie.
Zauważa że ekspansja na rynku sklepów blisko-domowych wydaje się odpowiadać trendom zakupowym Polaków, którzy cenią sobie zakupy w supermarketach znajdujących się w niedużej odległości od ich miejsca zamieszkania.
komentarze (1)
Na tym rynku, z takim środowiskiem handlowym, niech Maxima słucha i się uczy. Inaczej podzieli los większych podmiotów, które chciały zarządzać systemowo i z oddali.
Odpowiedz