Dodaje, że po drugie jest to aspekt edukacyjny. Gotowanie ciekawych potraw w domu jest obecnie jednym z najważniejszych trendów. Wykorzystują to sieci handlowe: w telewizji pokazują odbiorcom kampanie z kucharzami, jest wysyp programów kulinarnych, gastronomicznych i o gotowaniu w różnych formatach. 

– Nagle się okazało, że jesteśmy „narodem kucharzy”. Z drugiej strony nie każdy z nas potrafi przyrządzić krewetki czy pesto, a tygodnie tematyczne podsuwają gotowy przepis, jak to zrobić – tłumaczy Agnieszka Górnicka. 

Po trzecie, wyjaśnia Agnieszka Górnicka – dzięki tygodniom tematycznym klienci dyskontów zaspokajają potrzebę różnorodności. 

Zaznacza też, że dobrze wiadomo, że najtrudniejszą sprawą dla osób gotujących na co dzień obiady dla domowników jest znalezienie pomysłu na obiad. Jeśli sieci handlowe wychodzą temu naprzeciw i podczas tygodni tematycznych podsuwają również przepisy na potrawy, to dla osób gotujących jest to wielki plus.

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl