• partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Partnerzy portalu

Ekspert o zmianach w Biedronce: Zbyt duże ambicje mogą okazać się utopią

- Biedronka największa sieć sklepów dyskontowych w Polsce najwyraźniej zainspirowana przemianą, którą przeszedł Lidl, sama chce iść w tym kierunku i zamknąć za sobą drzwi z napisem 'sklep dla ubogich' - mówi Mateusz Lewandowski, CEO agencji Notorius.
  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 19-01-2012, 10:29
Ekspert o zmianach w Biedronce: Zbyt duże ambicje mogą okazać się utopią
- Biedronka w swoim segmencie jest i będzie niekwestionowanym liderem, jednak zbyt duże ambicje przeskoczenia do klasy premium mogą okazać się utopią - mówi Mateusz Lewandowski, CEO agencji Notorius

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

- Czy repozycjonowanie marki to słuszne posunięcie i kogo da się przekonać do nowej Biedronki, to się okaże. Patrząc na sprawę na świeżo tj. po kilku dniach prowadzenia kampanii, zauważam elementy, które uważam za nietrafione, ale są też takie które zasługują na uznanie - dodaje.

Zdaniem szefa agencji Notorius nowa strategia ma najwyraźniej pokazać, że za logo sklepów stoi jakość i to polska jakość. - Sam fakt oceniam pozytywnie, ponieważ jak wiadomo, rodzime produkty cieszą się większym uznaniem i kojarzą się z wysoką jakością. Szkoda tylko, że asortyment dostępny w tej sieci, raczej nie pozwala wykazać się szczególną finezją na talerzu. Mały wybór i postawienie przede wszystkim na artykuły pierwszej potrzeby i ich najpopularniejsze wariacje, nigdy nie zadowolą bardziej wymagającego konsumenta - tłumaczy Mateusz Lewandowski.

Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

Powiązane tematy:

Partnerzy serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
Masz pytania? Napisz!
premium@portalspozywczy.pl
subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
  • gość 2012-01-19 16:03:10

    Nowa reklama jak dla mnie jest beznadziejna a szczególnie ta piosenka. Najgorsze jest to że słyszę ją wszędzie i już tym chce się rzygać. Co za dużo to nie zdrowo.

    Odpowiedz
  • noromano 2012-01-19 16:35:22

    jaki sklep taka reklama....przychylam się do przedmówcy !

    Odpowiedz
  • biedronkowicz 2012-01-19 18:01:47

    Nie oglądam reklam. Dlatego pieprzę najtańszym pieprzem ten spot reklamowy i eXpertów od strategii rozwoju marek.

    Odpowiedz
  • ra 2012-01-19 23:07:11

    Biedronka - czyli \"Z gowna bicza nie ukręcisz !\" lub jak kto woli \"Z pustego i Salomon nie naleje\"

    Odpowiedz

NEWSLETTER

Bądź na bieżąco!

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!