Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

Ekspert o zmianie cenowej Stokrotki w kategorii mięs

  • dlahandlu.pl
  • Autor: dlahandlu.pl
  • Data: 03-03-2016, 09:31
Dr Maciej Kraus, dyrektor w dziale doradztwa biznesowego PwC odpowiada na pytanie portalu dlahandlu.pl dlaczego Stokrotka zdecydowała się wprowadzić obniżkę cen mięsa w swoich placówkach.

Dlaczego mięso i wędliny? Z dówch głównych powodów. Jest to kategoria bardzo wizerunkowa. Nie bez przyczyny mięso i wędliny tak często goszczą w gazetkach większości sieci. Z naszego doświadczenia projektowego z wieloma sieciami super i hipermarketów wynika, że mięso jest kategorią po którą klienci przychodzą do konkretnego sklepu na zakupy. Przy okazji oczywiście kupując wiele innych produktów.

Obniżki nie muszą a nawet nie powinny być głębokie. Często ważniejsza od głębokości obniżki jest jej właściwa komunikacja, umieszczenie produktu w odpowiednim miejscu, oznaczenie i wsparcie materiałami POS, „dobre słowo” personelu etc. To buduje sprzedaż.

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Przewagą kategorii mięsnej jest jej relatywnie trudna porównywalność. Tzn. kiełbasa krakowska, kiełbasie krakowskiej nierówna. Dlatego też i ceny są bardzo relatywne i nieporównywalne.

Cały komentarz czytaj  w serwisie dlahandlu.pl

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
  • kawocki 2016-03-04 17:58:10

    Próbują zwiększyć popyt obniżając ceny i tyle. Ostatnio sprzedaż im chyba spada, nawet na forum gowork.pl/opinie_czytaj,7660 pracownicy trochę narzekają na brak pracy.

    Odpowiedz

Powiązane tematy:

Partnerzy serwisu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!