Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partnerzy serwisu

partner serwisu partner serwisu
Handel

Ekspert o zmianie cenowej Stokrotki w kategorii mięs

Dr Maciej Kraus, dyrektor w dziale doradztwa biznesowego PwC odpowiada na pytanie portalu dlahandlu.pl dlaczego Stokrotka zdecydowała się wprowadzić obniżkę cen mięsa w swoich placówkach.

  • Źródło dlahandlu.pl

Autor: dlahandlu.pl
Data: 03-03-2016, 09:31

Dlaczego mięso i wędliny? Z dówch głównych powodów. Jest to kategoria bardzo wizerunkowa. Nie bez przyczyny mięso i wędliny tak często goszczą w gazetkach większości sieci. Z naszego doświadczenia projektowego z wieloma sieciami super i hipermarketów wynika, że mięso jest kategorią po którą klienci przychodzą do konkretnego sklepu na zakupy. Przy okazji oczywiście kupując wiele innych produktów.

Obniżki nie muszą a nawet nie powinny być głębokie. Często ważniejsza od głębokości obniżki jest jej właściwa komunikacja, umieszczenie produktu w odpowiednim miejscu, oznaczenie i wsparcie materiałami POS, „dobre słowo” personelu etc. To buduje sprzedaż.

Przewagą kategorii mięsnej jest jej relatywnie trudna porównywalność. Tzn. kiełbasa krakowska, kiełbasie krakowskiej nierówna. Dlatego też i ceny są bardzo relatywne i nieporównywalne.

Cały komentarz czytaj  w serwisie dlahandlu.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Maciej Kraus RSS ALERT    /    Stokrotka RSS ALERT    /    mięso RSS ALERT

KOMENTARZE (1)

  • kawocki 2016-03-04 17:58:10
    Próbują zwiększyć popyt obniżając ceny i tyle. Ostatnio sprzedaż im chyba spada, nawet na forum gowork.pl/opinie_czytaj,7660 pracownicy trochę narzekają na brak pracy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.236.204.251
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!