Ekspert: Postęp e-handlu wymaga od firm kurierskich reakcji na trendy
- Autor: www.portalspozywczy.pl
- Data: 20-02-2020, 10:33

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl
- Z perspektywy konsumentów, transakcje realizowane online są po prostu najbardziej wygodne. Komfort musi również iść w parze z procesem logistycznym. Towar ma mieć odpowiednią jakość, korzystną cenę i ekspresowo dotrzeć do odbiorcy - mówi Michał Czechowski, dyrektor zarządzający SwipBox Polska.
- KEP jest jednym z najszybciej rozwijających się rynków w Polsce. Wystarczy przypomnieć, że cała branża w ciągu ostatniej dekady wzrosła o ponad połowę. U źródeł sukcesu e-commerce leży możliwość swobodnego zamawiania produktów wprost pod własne drzwi bez względu na miejsce, w którym aktualnie się znajdujemy. Wymagania konsumentów determinują rozwój podmiotów, świadczących usługi kurierskie. Celem samym w sobie jest maksymalne skrócenie czasu dostawy z jednoczesnym utrzymaniem ceny na stosunkowo niskim poziomie - tłumaczy.
komentarze (0)