Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

Ekspert: Tesco przeoczyło trend convenience, Carrefour postawił na innowacje

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 27-06-2017, 11:08
Obserwujemy Tesco, które od dłuższego czasu przeżywa poważne kłopoty zarówno w Polsce, ale także na całym świecie, w kontrze do Carrefoura, który rozwija się i wprowadza coraz to nowe usługi, sięga po innowacje – mówi dla serwisu portalspozywczy.pl Radosław Kaczmarek, Strategy Consultant & Partner w agencji strategicznej Melting Pot.
Ekspert: Tesco przeoczyło trend convenience, Carrefour postawił na innowacje
Radosław Kaczmarek, Strategy Consultant & Partner w agencji strategicznej Melting Pot. Fot. Melting Pot

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

– Na rynku retail w Polsce robi się z miesiąca na miesiąc coraz ciekawiej. Z jednej strony duża presja płacowa pracowników i coraz większy rynek pracownika oraz trudności ze znalezieniem obsady do sklepów. Protesty pracowników Tesco, a także spore kłopoty samej sieci, które pogłębiają się już kolejny rok – mówi dla serwisu portalspozywczy.pl Radosław Kaczmarek, Strategy Consultant & Partner w agencji strategicznej Melting Pot. 

– Z drugiej zaś rozwój branży, coraz liczniejsze rozwiązania i innowacje, którymi handel stara się odpowiadać na zapotrzebowanie współczesnego konsumenta. Sieci handlowe są bardzo aktywnie komunikacyjnie i działają są na wysokich obrotach. Trwa poszukiwanie nowości
i wyróżników – nikt nikogo nie oszczędza w wojnie o uwagę i portfel Polaka. Na tym obrazie najmocniej obecnie widoczne są dwie marki – wspomniane wcześniej Tesco, a także Carrefour – mówi ekspert. 

Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
  • klient 2017-06-27 22:55:02

    najlepszą reklamą są dobrze opłacani pracownicy i pełne półki w sklepach, a w Tesco pracowników trudno znaleźć między regałami, kolejki do kas ogromne, na półkach coraz więcej karteczek \"brak towaru\" zamiast towaru

    Odpowiedz
  • Cel praca 2017-06-28 10:46:26

    Osoby zwolniony zapraszam do projektu www.celpraca.pl

    Odpowiedz

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!