Portal Spożywczy - FMCG, handel, rynek spożywczy

Partnerzy portalu
×

Subskrybuj newsletter
portalspożywczy.pl

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Podaj poprawny adres e-mail
  • Musisz zaznaczyć to pole
Handel

Ekspert: Trendy konsumenckie napędzane są przez millenialsów

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 31-03-2017, 14:33
– Obecne trendy napędzane są przez millenialsów. Zauważamy coraz większe zainteresowanie żywieniem prozdrowotnym, ale trzeba się zastanowić się, o czym tak naprawdę myśli osoba, która mówi, że się zdrowo odżywia i czy swoje myśli wprowadza w czyn – mówił Radosław Kaczmarek, Strategy Consultant & Partner w agencji strategicznej Melting Pot. podczas debaty "Handel wobec nowych trendów konsumenckich", która odbyła się 16 marca podczas Food Show 2017.
Ekspert: Trendy konsumenckie napędzane są przez millenialsów
Radosław Kaczmarek, Strategy Consultant & Partner w agencji strategicznej Melting Pot. Fot. PTWP

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Radosław Kaczmarek, Strategy Consultant & Partner w agencji strategicznej Melting Pot tłumaczył, że jest bardzo duża dysproporcja między deklaracjami konsumentów na temat zdrowego odżywiają, a faktycznymi nawykami, co widać m.in. na przykładzie coraz większej liczby otyłych dzieci.

– Trudno też określić, czym tak naprawdę jest żywność prozdrowotna? Są produkty dla sportowców, eko, bio, jest żywność funkcjonalna. Są też przykłady zadziwiające, np. producenci płatków kukurydzianych komunikują, że są one bez glutenu, a przecież płatki kukurydziane nigdy nie zawierały glutenu. Ale konsumenci tego oczekują, więc firmy im to komunikują – tłumaczył.

Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

komentarze (3)

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
  • biz 2017-03-31 16:14:23

    trend prozdrowotny jest tylko trendem. chwilowym trendem ktory za chwile przeminie. poza tym zywnosc eko/bio jest nadal tak malym segmentem rynku ze nie ma co sobie nia specjalnie zawracac glowy. oczywiscie wypadaloby ja miec w ofercie zeeby jednak przyciagnac osoby szukajace takiej zywnosci ale to tylko kwestia czasu gdy ten krotki i maloznaczacy dla handlu trend sie skonczy. ludzie zawsze deklarowali ze trzeba sie zdrowo odzywiac a robili co innego. ludzie zawsze beda chcieli fastfoodow a nie kiełków, bo fastfood jest niezdrowy ale smaczny, a kielki sa zdrowe ale raczej niedobre. a co do tego ze obecnie marki wlasne upodobniaja sie do znanych brandow to nie jest nic nowego. pamietam ze gdy supermarkety i hipermarkety zaczely wprowadzac jakies 15 lat temu pierwsze marki wlasne to te marki wlasne byly totalną kopią marek firmowych, zarowno nazwy marek wlasnych byly kopia firmowych jak i caly design opakowan (czyli kolory czcionka ,rozmieszczenie liter, logotypy itp.). czyli marki wlasne tak na prawde \"wracaja do korzeni\".

    Odpowiedz
  • Czytelnik 2017-04-02 07:22:01

    Światowa Organizacja Zdrowia od lat apeluje o ograniczenie spożycia mięsa, które prowadzi do otyłości, cukrzycy i różnych rodzajów raka, podobnie nalezy ograniczyć spożycie cukru, zdrowe jedzenie to jedzenie przede wszystkim warzyw, bez cukru, barwników, zagęszczaczy, wzmacniaczy smaku itp. i to się nie zmieni ponieważ wiedza o żywieniu pochodzi z badań naukowych

    Odpowiedz
  • jw 2017-04-02 18:20:25

    Nie milenialsi Ci ludzie nazywani są pokoleniem \"ani ani\" ani do pracy, ani do nauki.

    Odpowiedz

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!