Ekspert: W strategiach komunikacji sieci handlowych social media pełnią dwie ważne role
- Autor: www.portalspozywczy.pl
- Data: 19-12-2017, 13:21

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl
- Social media w pierwszych latach funkcjonowania pełniły zazwyczaj zbliżoną rolę do stron www. Wszelkie informacje dotyczące produktów czy usług, jakie marka, firma czy sklep chciały przekazać klientom, pojawiały się na Facebooku, a z czasem na Google Plus - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Patrycja Ogrodnik, Brand Manager Agencji Freebee.
- Sieci spożywcze w podobny sposób korzystały do niedawna z portali społecznościowych. Celem komunikacji na Facebooku, Twitterze czy Instagramie było jedynie budowanie wizerunku, a marki nie potrafiły w pełni wykorzystać narzędzi, które oferowały te portale. Wykorzystanie social mediów w strategii promocji było wręcz symboliczne i traktowane jako „nice to have”, który nie ma realnego przełożenia na sprzedaż - tłumaczy.
komentarze (0)