• partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Partnerzy portalu

Ekspert: Wiele małych firm urosło dzięki współpracy z dyskontami

Specjaliści spodziewają się, że w najbliższych latach sprzedaż w dyskontach, obok transakcji w internecie, będzie jedną z najszybciej rozwijających się gałęzi handlu - podaje Dziennik Gazeta Prawna.
  • Autor: Dziennik Gazeta Prawna
  • Data: 11-06-2011, 11:12
Ekspert: Wiele małych firm urosło dzięki współpracy z dyskontami

Na jeden sklep dyskontowy przypada około 16 tys. konsumentów. Rynek natomiast będzie uważany za mniej więcej nasycony przy ok. 10 tys. osób na placówkę. Robert Lara, szef i właściciel firmy LaraCo Consulting prognozuje na łamach Dziennika Gazety Prawnej, że dyskonty będą zamawiać coraz więcej towarów. Jego zdaniem firmy, którym zależy na szerokim rynku zbytu, muszą brać pod uwagę współpracę z tego typu sklepami.

W Dzienniku Gazecie Prawnej zwraca on uwagę, iż wiele małych, jeszcze kilka lat temu nikomu nieznanych firm urosło dzięki współpracy z dyskontami.

Co prawda, w sklepach oferujących tanie produkty, dostawcy nie mogą liczyć na wysokie marże. Jak wskazuje Dziennik Gazeta Prawna, sieć nie zgodzi się raczej na wynagrodzenie producenta wynoszące więcej niż 10 proc. ceny produktu. Jednak dobre zyski można osiągnąć dzięki dużej skali zamówień.

Powiązane tematy:

Partnerzy serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

NEWSLETTER

Bądź na bieżąco!

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!