Ekspert: Zbliżamy się do stopniowego spadku znaczenia tygodni tematycznych
- Autor: www.portalspozywczy.pl
- Data: 15-04-2016, 10:23
Tygodnie tematyczne organizowane w sieciach handlowych powodują nie tylko wzrost sprzedaży, ale też dobrze wpływają na postrzeganie tych sieci przez klientów. W niektórych sklepach organizowane są od lat, więc powstaje pytanie, ile czasu jeszcze będą atrakcyjne dla konsumentów. – Patrząc na podstawowe prawa marketingu można twierdzić, że właśnie jesteśmy na górce popularności tygodni tematycznych i zbliżamy się nieuchronnie do stopniowego spadku ich znaczenia – mówi serwisowi portlaspozywczy.pl Wojciech Walczak, Strategy Consultant & Partner w agencji strategicznej Melting Pot.
Wojciech Walczak, Strategy Consultant & Partner w agencji strategicznej Melting Pot. Fot. Melting Pot
Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl
– Tygodnie tematyczne to idealne odwołanie się do konsumenckiego instynktu szperacza i polowania na okazję. Opierają się na bardzo podobnych motywacjach jak czasowe promocje cenowe, które są z nami od dziesiątek lat i nic nie zapowiada, żeby nagle zniknęły – mówi serwisowi portlaspozywczy.pl Wojciech Walczak, Strategy Consultant & Partner w agencji strategicznej Melting Pot.
Dodaje, że oprócz korzyści dla sieci związanych ze wzrostem sprzedaży, tygodnie tematycznie wpływają bardzo dobrze na wizerunek dyskontów.
Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl
lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie
komentarze (0)