Portal Spożywczy - FMCG, handel, rynek spożywczy

Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Handel

Ekspertka C&W: Centra handlowe powinny korzystać z popularności handlu internetowego

  • Autor: www.portalspozywczy.pl/pr
  • Data: 05-07-2016, 12:59
- Rosnący udział sprzedaży on-line zmobilizował uczestników rynku do wdrożenia nowych kanałów sprzedaży, spełniających oczekiwania i preferencje klientów. Marki handlowe otwierają sklepy internetowe w celu poszerzenia oferty dostępnej w sklepach stacjonarnych. Umożliwia to klientom większą dostępność towarów oraz wygodę zakupów. Wraz z rosnącą popularnością zakupów on-line rozwija się rynek logistyki, umożliwiający szybszy odbiór i zwrot zakupionego towaru - mówi Anna Hofman, starszy negocjator w dziale powierzchni handlowych, Cushman & Wakefield.
Ekspertka C&W: Centra handlowe powinny korzystać z popularności handlu internetowego
fot. shutterstock

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

- Rosnąca grupa klientów internetowych, która dotychczas nie była w takim zasięgu oddziaływania, może – dzięki odpowiednim zachętom – wpłynąć na wzrost odwiedzalności danego sklepu i centrum handlowego. Obiekty handlowe starają się wykorzystać popularność handlu internetowego poprzez wprowadzanie darmowych stref Wi-Fi w pasażach centrów handlowych, beaconów oraz mobilnych aplikacji zakupowych, takich jak spersonalizowana oferta. Funkcjonujące w poszczególnych sklepach punkty odbioru towaru zakupionego w sieci (click & collect) sprzyjają integracji tradycyjnej formy robienia zakupów z e-commerce. W centrach handlowych powstają punkty odbiorcze (np. InPost) umożliwiające całodobowy odbiór zakupionego towaru - dodaje Anna Hofman.

Jej zdaniem odpowiednie połączenie klasycznej formy sprzedaży z kanałami on-line może stanowić istotne źródło przewagi konkurencyjnej dla najlepszych centrów handlowych. Zmiana ich charakteru, poprzez wzmocnienie oferty rozrywkowej i gastronomicznej oraz dodatkowych usług, ma na celu przyciągnięcie i zatrzymanie klientów. Rozwiązania te mogą dać wyraźną przewagę nowoczesnym galeriom handlowych – takiej oferty nie uzyskamy w żadnym sklepie on-line. Repozycjonowanie i zmiana oferty centrów handlowych to naturalna reakcja na ewolucję trendów zakupowych i rosnące znaczenie sklepów internetowych.

Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

komentarze (0)

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!