Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

Emperia poprawiła wyniki. Rekordowe tempo rozwoju sieci Stokrotka

Grupa Kapitałowa Emperia osiągnęła w III kwartale 2015 roku pozytywne wyniki mimo trwających niekorzystnych uwarunkowań makroekonomicznych. Wszystkie segmenty operacyjne wypracowały w 2015 roku zadowalające wyniki i realizują plan rozwojowy. Na szczególną uwagę zasługuje dynamiczne rozwijający się segment detaliczny - w III kwartale 2015 roku otworzonych zostało 35 nowych sklepów Stokrotka.
  • Autor: pr/portalspozywczy.pl
  • Data: 17-11-2015, 13:25
Emperia poprawiła wyniki. Rekordowe tempo rozwoju sieci Stokrotka
fot. mat.pras.

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Przychody Grupy w III kwartale wyniosły 519 501 tys. zł i były wyższe o 7,29% niż w analogicznym okresie roku ubiegłego roku. Narastająco za trzy kwartały przychody ze sprzedaży wzrosły o 2,45%. Poprawie uległy również wyniki finansowe Grupy. EBITDA w III kwartale 2015 roku wyniósł 20 351 tys. zł, a odpowiednio w III kwartale okresu porównawczego 14 896 tys. zł, co oznacza wzrost o 36,62%. Narastająco za 3 kwartały 2015 roku odnotowano wzrost EBITDA o 26,19%.

Wraz z EBITDA, zdecydowanej poprawie uległ zysk Grupy. W III kwartale 2015 roku wyniósł on 8 185 tys. zł, a w okresie porównawczym 119 tys. zł, co stanowi wzrost o 6 778,15%. Natomiast wynik netto za okres trzech kwartałów 2015 roku był wyższy o 113,21%  niż w analogicznym okresie roku ubiegłego. Zdecydowanie lepszy wynik netto Grupy wypracowany w 2015 roku, to przede wszystkim efekt znaczącej poprawy wyników w segmencie detalicznym.

Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
  • no pasaran 2015-11-17 13:52:23

    Sprzedaż LFL za 3 kwartały 2015 vs. 2014 = -4,6% (strona nr 27 w raporcie). Warto wiedzieć żeby mieć pełen obraz rzeczywistości...

    Odpowiedz
  • smoku 2015-11-20 18:20:27

    Dobra wiadomośc, bo to jeden z dwóch polskich marketów na rynku, niech się rozwijają. chociaż jak czytałem na gowork.pl/opinie_czytaj,7660 to mogliby dac jednak podwyżki pracownikom..

    Odpowiedz

Powiązane tematy:

Partnerzy serwisu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Masz pytania? Napisz!
premium@portalspozywczy.pl
subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.
Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!