Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Handel

Empik nie chce być już tylko sklepem z kulturą. Chce planować czas wolny Polaków

Empik planuje rozwój - chce być nie tylko sklepem z kulturą, ale także planować czas wolny Polaków. Firma przymierza się do otwarcia własnej bileterii i zapowiada inwestycje w startupy – czytamy w money.pl.

Jak mówi w wywiadzie z money.pl Ewa Szmidt-Belcarz, prezes Empik, historycznie Grupa Empik zawsze była mylona z EMF-em (czyli funduszem Empik Media & Fashion, w skład którego, oprócz Empiku, wchodzi m.in. sieć Smyk - przyp. red.), który przechodził restrukturyzację. Dziś Grupa Empik wygląda zupełnie inaczej niż trzy lata temu - osiąga ponad 1 mld 700 mln złotych obrotu i rośnie kilkanaście procent rocznie, a 30 proc. jego biznesu jest w świecie online i digital.

Spółka niedawno kupiła większościowe udziały w platformie Going. Jak tłumaczy Ewa Szmidt-Belcarz, Empik jest dziś jednym z liderów sprzedaży biletów, choć własnej bileterii nie posiadał. Tymczasem rynek dynamicznie rośnie. Stąd decyzja o stworzeniu własnej, korzystającej z wielu kanałów dystrybucji, bileterii.

- Na dniach zadebiutujemy z projektem Empik Bilety. Dodatkowo, analizując rynek, trafiliśmy na Going., który jest zupełnie innym konceptem niż wiodące na rynku bileterie – konceptem opartym na budowaniu relacji, a nie czystej transakcji zakupu wejściówki. Idealnie pasował więc do naszej strategii zbudowania największej pod względem zasięgu platformy do event discovery (czyli planowania czasu) i sprzedaży biletów – mówi prezes Empiku.

- Chodzi nie tylko o to, by sprzedawać wejściówki, ale też inspirować klientów do tego, jak spędzać czas, dając spersonalizowane propozycje eventów muzycznych, sportowych, ale również innych wydarzeń. Nie tylko kulturalnych, czyli np. biznesowych czy kulinarnych – dodaje.

Jak mówi, Empik Bilety i Going będą współpracować. - Sama aplikacja Going. jest bardzo młoda. Jest to startup, który działa na zupełnie innych zasadach. Chcemy go bardzo mocno wspierać, bo widzimy w nim olbrzymi potencjał – tłumaczy.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Empik RSS ALERT    /    kultura RSS ALERT    /    książki RSS ALERT    /    sklepy RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.232.186.117
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!