Na razie jednak Empik przechodzi zmiany, pochłaniające rocznie 10 mln zł. Mają one potrwać do 2018 r. Możliwe, że wówczas dojdzie do sprzedaży kluczowego aktywa funduszu - spekuluje Rzeczpospolita.

Sprawę skomentował dla portalspozywczy.pl, Krzysztof Rabiański, prezes zarządu Grupy Empik Media & Fashion. - Chciałabym odnieść się do spekulacji medialnych, które sugerują jakoby sieć sklepów Empik była wystawiona na sprzedaż, a które powstały w skutek nieuprawnionej nadinterpretacji moich szerszych wypowiedzi, które zostały opublikowane w dn. 24 maja b.r. w dziennikach: „Parkiet” i "Rzeczpospolita". W komentarzach dla ww. dzienników odniosłem się jedynie do spekulacyjnych pytań autora o potencjalne wyjście Grupy EM&F (jej akcjonariuszy) z inwestycji w Empik w przyszłości. Chciałbym wskazać, że nie padły z mojej strony ani ze strony Grupy EM&F żadne konkretne deklaracje, które wskazywałyby, że Grupa posiada zatwierdzony harmonogram sprzedaży sieci Empik i/lub że Empik został wystawiony na sprzedaż. Sens mojej wypowiedzi sprowadzał się do faktu, że w najbliższych latach Grupa EM&F i jej akcjonariusze skupią się na intensywnym rozwoju sieci Empik oraz operacji e-commerce / empik.com, w celu dalszego budowania wartości tych aktywów - tłumaczy Krzysztof Rabiański w komentarzu przesłanym do naszej redakcji.

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl