Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu

Partnerzy serwisu

partner serwisu partner serwisu
Handel

Empik wprowadza na stałe darmową dostawę dla klientów

Empik zdecydował się na wprowadzenie całkowicie darmowych dostaw dla swoich klientów. Od 2 września dostawa do Paczkomatów i punktów odbioru dostępna jest za 0 zł – na stałe. Firma wprowadziła ją w ramach bezpłatnej, nowej usługi Empik Premium Free, która zastąpiła program lojalnościowy Mój Empik. Z rozwiązania może skorzystać ponad 5 milionów dotychczasowych użytkowników Mojego Empiku, którzy automatycznie przechodzą do nowego programu, a także nowi klienci.

Empik wprowadza na stałe darmową dostawę dla klientów
fot. materiały prasowe

Autor: portalspozywczy.pl/informacja prasowa
Data: 02-09-2020, 10:51

Rok 2020 jeszcze się nie zakończył, a już pewne jest, że będzie przełomowy dla segmentu handlu internetowego w Polsce. Penetracja e-commerce skokowo wzrosła – w wyniku ograniczeń związanych z pandemią do zakupów internetowych przekonało się już 72% internautów. Dla wielu konsumentów wciąż jednak znaczącą barierą jest koszt dostawy zamawianych produktów.

– Na początku pandemii udostępniliśmy wszystkim bezpłatnie naszą flagową usługę Empik Premium. Decyzję podjęliśmy szybko i spontanicznie – chcieliśmy wyjść naprzeciw oczekiwaniom wszystkich odbiorców w tym trudnym czasie. Dzięki Empik Premium klienci zaoszczędzili już ponad 150 mln złotych, przeczytali i przesłuchali 2 miliony e-booków i audiobooków w aplikacji Empik Go, wykonali 1,5 mln promocyjnych odbitek zdjęć w Empik Foto. Popularność Empik Premium przerosła nasze oczekiwania. Polacy docenili możliwość korzystania z darmowej dostawy, zniżek na zakupy czy dostępu do książek cyfrowych. Wiedząc, jak ważne są dla klientów te korzyści, obok Empik Premium uruchomiliśmy całkowicie bezpłatny program Empik Premium Free– mówi Karol Ignatowicz, dyrektor ds. transformacji Grupy Empik.

Empik Premium Free zadebiutował 2 września, oferując dla każdego klienta darmową dostawę do Paczkomatów i punktów odbioru. Użytkownicy mają także dostęp do ponad 200 tytułów audiobooków i e-booków oraz do podcastów w aplikacji Empik Go. Empik Premium Free to również wyjątkowe promocje i oferty specjalne dostępne zarówno stacjonarnie, jak i online i w aplikacji mobilnej. Na początek klienci mogą kupić za pół ceny drugi produkt z kategorii książka, muzyka i film.

Empik Premium Free zastępuje istniejący od 2016 r. Mój Empik, którego ponad 5 mln użytkowników automatycznie stało się członkami nowego programu – bez konieczności ponownej rejestracji. Program jest otwarty również dla wszystkich nowych użytkowników. Sercem Empik Premium Free jest aplikacja mobilna. Rejestracja do programu odbywa się w niej szybko i wygodnie. W aplikacji klient znajdzie dostęp do historii zakupów oraz do ofert promocyjnych z różnych kategorii - obok Książek, Muzyki i Filmu, także np.: Dom i Ogród, Zabawki, Sport czy Zdrowie i Uroda. Użytkownicy mają także możliwość zwrotu towaru bez fizycznego paragonu w ciągu 30 dni. Dokonując zakupów w sklepach stacjonarnych, wystarczy pokazać sprzedawcy widoczny w aplikacji kod klienta, aby korzystać z dodatkowych rabatów i promocji. A od 7 września użytkownicy aplikacji mobilnej mogą otrzymać w sklepach dodatkowy rabat 5% na nieprzecenione produkty.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

handel RSS ALERT    /    e-commerce RSS ALERT    /    EMPiK RSS ALERT    /    Grupa Empik RSS ALERT    /    Karol Ignatowicz RSS ALERT    /    dostawy RSS ALERT    /    paczkomaty RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.92.74.105
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!