Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

Eurocash goni Biedronkę lecz inspiruje się Żabką. Wyda pół miliarda na rozwój

  • Autor: Agata Kinasiewicz
  • Data: 30-08-2022, 13:27
Strategia Grupy Eurocash 2023-2025 właśnie ujrzała światło dzienne. Spółka rezygnuje z rozbudowy sieci własnych sklepów Delikatesy Centrum, chce się unowocześnić, oprzeć swój biznes na technologiach i franczyzie i zyskać w swoim portfolio 1500 nowych sklepów do 2025 roku. Czarnym koniem okazała się sieć Duży Ben, czyli sieć convenience z alkoholami.
Eurocash goni Biedronkę lecz inspiruje się Żabką. Wyda pół miliarda na rozwój
temat dnia
Delikatesy Centrum są jednym z szyldów, które należą do spółki Eurocash/ fot. Shutterstock

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Eurocash z nową strategią do 2025 roku

- Stawiamy na współpracę. Dlatego strategię tworzyli też nasi współpracownicy, franczyzobiorcy – mówił dziś Paweł Surówka, prezes Grupy Eurocash na konferencji, na której spółka chwaliła się wynikami.

Eurocash to jednocześnie hurtownik i sieć wielu franczyzowych sklepów: Delikatesy Centrum, Lewiatan, Abc, Groszek itp. Jaki ma pomysł na rozwój biznesu, który – w założeniu – jest imponujący?

Dalsza część artykułu (89%) jest dostępna dla zarejestrowanych subskrybentów serwisu, którzy wykupili dostęp do usługi "Strefa premium". lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!