• partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Partnerzy portalu

Eurocash likwiduje produkty pod marką własną sieci IGA

Do końca 2008 r. w sklepach IGA miało pojawić się prawie 70 nowych produktów pod marką własną. Nowy właściciel sieci - spółka Eurocash podjęła jednak decyzję o zlikwidowaniu towarów marki IGA uzasadniając, że nie są one konkurencyjne pod względem ceny - dowiedział się portalspozywczy.pl.
  • Autor: Łukasz Stępniak, portalspozywczy.pl
  • Data: 04-12-2008, 10:27
Eurocash likwiduje produkty pod marką własną sieci IGA

- Od kilku tygodni nie otrzymujemy zamówionych produktów pod marką IGA. Klienci są rozczarowani, byli przyzwyczajeni do ich jakości oraz umiarkowanej ceny m.in. kukurydzy czy groszku, które kupowali nas od wielu lat - skarży się jeden z handlowców działających w ramach sieci IGA, przejętej w ubiegłym roku przez Eurocash.

Wycofanie produktów sieciowych IGA potwierdza przedstawiciel Eurocash. - Chcemy zastąpić je markami własnymi produkowanymi dla naszej firmy. Produkt sieciowy musi mieć akceptowalną jakość oraz możliwie najniższą cenę. W przypadku marek IGA brakuje efektu skali, nasze produkty sieciowe są po prostu o wiele bardziej konkurencyjne na rynku - wyjaśnia Pedro Martinho, członek zarządu Eurocash.

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Właściciel sieci wprowadzi na półki placówek IGA ponad 300 artykułów spożywczych i chemicznych wytwarzanych na potrzeby hurtowni Eurocash oraz sieci sklepów franczyzowych ABC i Delikatesy Centrum.

W Polsce pierwsze produkty pod marką IGA pojawiły się w 2001 roku. Obecny asortyment liczy 114 pozycji, do końca 2008 roku firma planowała wprowadzić kolejnych 66 produktów w tym produktów spożywczych, a w następnej kolejności zaczną pojawiać się artykuły gospodarstwa domowego.

Likwidację produktów sieciowych IGI odczuje bolesnie część firm współpracujących z siecią, m.in. producenci bakalii, konserw, makaronów, słodyczy, przetworów warzywnych, a także soków i napoi.

Wiosną tego roku Eurocash przejął firmę dystrybucyjną McLane, a wraz z nią ok. 300 sklepów działających pod międzynarodowym szyldem IGA.

Powiązane tematy:

Partnerzy serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

NEWSLETTER

Bądź na bieżąco!

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!