Partner portalu
partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Handel

Eurocash: Planujemy kolejne fazy wdrożenia i udostępniania eurocash.pl Market

Jednym z naszych największych wyzwań jest promocja platformy eurocash.pl Market i zainteresowanie nią jak największej grupy przedsiębiorców - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Jan Domański, rzecznik prasowy Grupy Eurocash.

Eurocash: Planujemy kolejne fazy wdrożenia i udostępniania eurocash.pl Market
Jan Domański, rzecznik prasowy Grupy Eurocash

Autor: www.portalspozywczy.pl
Data: 03-01-2020, 10:37

We wrześniu Eurocash uruchomił platformę eurocash.pl Market. Jak wyglądała jej działalność do końca 2019 roku i w jaki sposób firma chce ją rozwijać w roku 2020?

- Eurocash.pl Market to platforma marketplace, która łączy bezpośrednio producentów towarów i produktów z właścicielami sklepów małoformatowych w całej Polsce. Dzięki niej, przedsiębiorcy mogą zamawiać produkty spoza bieżącej, hurtowej oferty Grupy Eurocash. Są to przede wszystkim produkty lokalne, niszowe, limitowane, ekologiczne i importowane produkty spożywcze, ale także produkty przemysłowe takie jak zabawki, elementy wyposażenia domu czy AGD - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Jan Domański, rzecznik prasowy Grupy Eurocash.

- Platforma miała swoją premierę w połowie września. W ramach pierwszej fazy wdrożeń, która zakończyła się w grudniu, dostęp do platformy otrzymali prawie wszyscy przedsiębiorcy, którzy zaopatrują swoje sklepy w Eurocash Dystrybucja i którzy korzystają z platformy zakupowej eurocash.pl. Docelowo chcemy, aby z tego rozwiązania mogli korzystać wszyscy klienci Grupy, a więc ok. 80 tys. przedsiębiorców - dodaje.

Jakie produkty cieszą się największą popularnością? - Są to przede wszystkim artykuły dla dzieci, takie jak np. zabawki, puzzle czy różnego rodzaju gry. W związku z tym, że ruszyliśmy z platformą w okresie przedświątecznym, dużym zainteresowaniem cieszyły się również artykuły bożonarodzeniowe, takie jak bombki, lampki i dekoracje. Popularna jest także tzw. zdrowa żywność i produkty kuchni świata oraz smakowe herbaty i różne odmiany kawy - mówi przedstawiciel Grupy Eurocash.

- W pierwszych miesiącach funkcjonowania platformy skupiliśmy się na jej sprawnym wdrożeniu, ale także na wsparciu franczyzobiorców. Zbieraliśmy pytania i komentarze dot. bieżącego korzystania z naszego narzędzia, zarówno podczas spotkań „twarzą w twarz” jak i poprzez nasze Biuro Obsługi Klienta - dodaje.

- Największą korzyścią, na jaką wskazują detaliści, jest przede wszystkim szerokość oferty produktowej. W jednym miejscu mogą znaleźć indeksy, które do tej pory zamawiali na własną rękę poza Grupą Eurocash. Dostęp do produktów niespożywczych doceniają szczególnie właściciele sklepów w mniejszych miastach i na terenach wiejskich. Nasi klienci chwalą również intuicyjność platformy. Widzimy, że klienci do nas chętnie wracają. Po pierwszym zakupie na platformie, zazwyczaj taki detalista do nas wraca, i składa kolejne zamówienia. W tym momencie naszym największym wyzwaniem jest promocja platformy i zainteresowanie nią jak największej grupy przedsiębiorców - tłumaczy.

więcej informacji:

Jan Domański RSS ALERT    /    Eurocash RSS ALERT    /    handel RSS ALERT    /    eurocash.pl Market RSS ALERT    /    handel detaliczny RSS ALERT    /    handel hurtowy RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.219.167.194
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!