• partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Partnerzy portalu

Eurocash rusza z Innowacyjną Platformą Handlu

Grupa Eurocash wdraża Innowacyjną Platformę Handlu, czyli zintegrowany system do zarządzania sklepem.
  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 28-04-2021, 09:29
Eurocash rusza z Innowacyjną Platformą Handlu
Eurocash rusza z Platformą Handlu, fot. shutterstock
  • Innowacyjna Platforma Handlu (IPH) to kolejna nowa technologia opracowana przez Grupę Eurocash z myślą o przedsiębiorcach prowadzących sklepy detaliczne.
  • Jest to zintegrowany system do zarządzania sklepem, który łączy właścicieli placówek z ich klientami, a także producentami.
  • Pozwala m.in. na łatwą obsługę transakcji sprzedaży, samodzielne implementowanie promocji oferowanych bezpośrednio przez dostawców, zarządzanie asortymentem i dokumentacją oraz analizę danych.
  • IPH przeszła już fazę testów – obecnie korzysta z niej 1 400 sklepów, m.in. sieci ABC, Groszek i Euro Sklep. Do końca 2021 r. Grupa planuje zwiększyć ich liczbę do 4 000 placówek.

 –  To dla nas ważna chwila oraz kolejny kamień milowy na naszej drodze wspierania handlu niezależnego i podnoszenia jego konkurencyjności.  Po sukcesie platform eurocash.pl i eurocash.pl Market przyszedł czas na zintegrowany system do zarządzania sklepem tam, gdzie jego serce, czyli w strefie kasowej – mówi Luis Amaral, Prezes Grupy Eurocash. Nasz kolejny projekt przeszedł pomyślnie fazę testów, spełnia swoje zadanie i jest realnym wsparciem dla właścicieli sklepów w całej Polsce. Udostępniając to kompleksowe narzędzie mam poczucie, że w realny sposób zrównujemy szanse i możliwości technologiczne niezależnych sklepów wobec wielkich centralnie zarządzanych sieci handlowych – dodaje Luis Amaral. 

Jak działa Innowacyjna Platforma Handlu?

Innowacyjna Platforma Handlu to nowoczesne i wielozadaniowe rozwiązanie oparte o system POS. Wdrażając rozwiązanie w swoim sklepie przedsiębiorca może wybrać proponowany nowoczesny i kompaktowy – a przez to idealnie przystosowany nawet do niewielkich placówek – system kasowy albo pozostać przy swoim starym urządzeniu i zainstalować jedynie software obsługujący IPH. Decyzja należy do przedsiębiorcy. Obecnie platformy używa ponad 780 właścicieli sklepów ABC, 470 sklepów Groszek i blisko 150 Euro Sklep. 420 spośród nich zdecydowało się na dołączenie do platformy wraz z wymianą kas fiskalnych na autorski system kasowy IPH POS. 

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Jedną z najważniejszych funkcjonalności IPH jest możliwość samodzielnego implementowania promocji przez właścicieli sklepów. To przedsiębiorcy, znając preferencje swoich klientów, decydują o tym, które z ofert dostawców oraz sieci wybrać. Warto dodać, że integracja systemu z aplikacjami konsumenckimi sieci pozwala na bezpośrednie komunikowanie się właściciela sklepu z jego lokalnymi klientami. 

Jakie jeszcze funkcjonalności zapewnia sklepom IPH? Przede wszystkim nowoczesny system do zarządzania sklepem – pozwala m.in. na śledzenie obrotów i najważniejszych informacji sprzedażowych placówki, umożliwia kategoryzowanie produktów (zarówno tych z kodem kreskowym, jak i bez). System ułatwia codzienną pracę właściciela sklepu. 

- Warto podkreślić, że dzięki IPH każdy właściciel sklepu może wprowadzić dowolną promocję w każdej lokalizacji – nawet na wsi i w małych miejscowościach – mówi Cezary Giza, Prezes Zarządu Innowacyjnej Platformy Handlu.

– Często słyszałem od przedsiębiorców przed podjęciem z nami współpracy, że promocje to domena dyskontów. Gdy wróciłem do nich kilka miesięcy po instalacji systemu okazało się, że zaczęli oni sprzedawać asortyment, po który klienci najczęściej jeździli właśnie do dyskontu w sąsiedniej miejscowości. Co więcej, nasz system kasowy pozwolił im na łatwą implementację promocji zarówno zwykłych cenowych, jak i typu 2+1 lub wielosztukowych. Takich możliwości nie dawały im dominujące w Polsce kasy rejestrowe lub inne systemy POS. Efektem tych działań są np. wyniki wielkanocnych akcji promocyjnych. W sklepach, które w tym okresie nie pobrały żadnej promocji z platformy, wzrost obrotów świątecznych produktów wobec poprzednich tygodni wyniósł ok. 50%. Z kolei w sklepach, które wprowadziły promocje z wykorzystaniem IPH, obroty wzrosły o ok. 400% – dodaje Giza. 

System IPH jest cały czas rozbudowywany. Korzystające z niego sklepy będą mieć dostęp do coraz szerszej oferty usług pozwalających jeszcze lepiej odpowiadać na oczekiwania konsumentów. 

Sklepy, które zgłoszą się do systemu jako pierwsze, mają dodatkowo możliwość skorzystania z dofinansowania na wymianę systemu kasowego oraz dostęp do IPH za 1 zł. 

Powiązane tematy:

Partnerzy serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

NEWSLETTER

Bądź na bieżąco!

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!