Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Handel

Eurocash rusza z kampanią doceniającą właścicieli sklepów niezależnych

„Herosi Codzienności” to kampania edukacyjno-społeczna, której celem jest pokazanie roli handlu niezależnego w czasie epidemii i na co dzień. W jej ramach prowadzone są działania w mediach społecznościowych i na portalach internetowych.

Eurocash rusza z kampanią doceniającą właścicieli sklepów niezależnych
Eurocash rusza z kampanią doceniającą przedsiębiorców, fot. shutterstock

Autor: www.portalspozywczy.pl
Data: 28-05-2020, 12:03

Inspiracją dla „Herosów Codzienności” była odpowiedzialna, prospołeczna postawa właścicieli sklepów niezależnych. Mimo wielu wyzwań związanych z epidemią,  przedsiębiorcy angażują się dziś w działania na rzecz sąsiadów, personelu medycznego i osób na kwarantannie. Kampania opowiada ich historie – na dedykowanej stronie www, w mediach społecznościowych i na popularnych portalach internetowych. 

- Chcemy docenić przedsiębiorców za to, co robią i kim są na co dzień – w tym za ich prospołeczną postawę. Nasi partnerzy licznie angażują się w akcje społeczne, z własnej inicjatywy organizują pomoc dla szpitali i domów opieki, dowożą zakupy na telefon swoim klientom - seniorom i osobom na kwarantannie. Właściciele sklepów zawsze chętnie działali na rzecz swoich lokalnych społeczności, ale ostatnie miesiące podkreśliły ich rolę wyraźniej niż kiedykolwiek - mówi Marta Gampf, Dyrektor Marketingu w Grupie Eurocash.

Historie Herosów Codzienności są publikowane na dedykowanej stronie internetowej: www.herosicodziennosci.pl, a także na fanpage’u „Herosi Polskiej Przedsiębiorczości” na Facebooku. W ramach kampanii powstała też nakładka na zdjęcie profilowe dla użytkowników portalu Facebook, za pomocą której konsumenci mogą wyrazić wdzięczność pracownikom handlu. Działaniom w mediach społecznościowych towarzyszy kampania content marketingowa i bannerowa na najpopularniejszych polskich portalach informacyjnych.

„Herosi Codzienności” to nie pierwsza kampania doceniająca przedsiębiorców prowadzona przez Eurocash – jej nazwa nawiązuje do konkursów z serii „Herosów Polskiej Przedsiębiorczości”. W trzech edycjach firma nagrodziła  aż 169 właścicieli sklepów, m.in. za pomysły na innowacyjne rozwiązania w sklepach oraz projekty mające na celu poprawę jakości życia lokalnych społeczności.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Eurocash RSS ALERT    /    handel RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.235.22.210
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!