Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

Eurocash: Sklepy są dobrze zatowarowane. Problem może stanowić dostępność pracowników

Sklepy są dobrze zatowarowane i nie ma braków w dostępności towarów - ocenili przedstawiciele Eurocashu podczas środowego webinarium Pracodawców RP. Problem, z którym grupa może mieć do czynienia to kwestia dostępności pracowników związana m.in. z zamknięciem granic czy opieką nad dziećmi.
  • Autor: PAP Biznes
  • Data: 18-03-2020, 15:00
Eurocash: Sklepy są dobrze zatowarowane. Problem może stanowić dostępność pracowników
Jacek Owczarek, członek zarządu i dyrektor finansowy Grupy Eurocash. Fot. materiały prasowe

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

"Żywność jest dostępna, a my robimy wszystko, by łańcuch dostaw funkcjonował. Na dziś nie widzę zagrożenia w możliwości kupna żywnosci w sklepie, a w żadnej kategorii produktów nie mamy braków w dostępności. Jesteśmy przygotowani na dalsze dostarczanie - w tej chwili nasz service level wrócił na ponad 90 proc." - powiedział członek zarządu i dyrektor finansowy Jacek Owczarek.
 
"Jesteśmy największym hurtownikiem w kraju. Zarządzamy dużym łańcuchem dostaw, który obejmuje m.in. centra logistyczne, hurtownie oraz centra cash and carry. Faktem jest, że w ostatnich dniach mieliśmy piki sprzedażowe większe niż historyczne, ale one powoli się wygładzają, zaczynamy wracać do normalnej aktywności gospodarczej, co oznacza, że duża część żywności jest już w sklepach albo w lodówkach klientów, co pozwala z większym optymizmem spojrzeć na działalność łańcucha dostaw" - dodał.
 
Owczarek powiedział, że po piku w sprzedaży sklepy są dobrze zatowarowane, a Eurocash nie obserwuje braków w sieci własnej ani w sieciach franczyzowych oraz nie zaobserwował problemów z dostawami.

"Z punktu widzenia sklepów, jeżeli były problemy to krótkoterminowe - nie zaobserwowaliśmy sytuacji, żeby jakieś zamówienie nie opuściło naszego magazynu logistycznego w ciągu dwóch dni" - powiedział.
 
"Natomiast jeśli chodzi o Frisco w Warszawie - popyt jest tak duży, że termin dostawy był nawet na 9 dni do przodu - to są miejsca, gdzie jest to najbardziej widoczne - z punktu widzenia konsumenta. Z punktu widzenia sklepów nie widzę problemów w dostępności, jeśli chodzi o współpracę z nami" - dodał.

Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Partnerzy serwisu
  • partner portalu
  • partner portalu
Masz pytania? Napisz!
premium@portalspozywczy.pl
subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.
Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!