Eurocash sprzedał towary Delikatesom Centrum za ponad 1 mld zł
Sprzedaż hurtowa Eurocash SA dla sieci Delikatesy Centrum wyniosła w 2010 r. 1,09 mld zł i wzrosła o 24,59 proc. rok do roku.
- Taki wzrost sprzedaży był w części spowodowany przejęciem obsługi sklepów zaopatrywanych dotychczas przez Eurocash Dystrybucja. Wzrost sprzedaży do sklepów należących do sieci franczyzowej Delikatesy Centrum wyniósł 18,6 proc. za okres 2010 r. - podała spółka w raporcie.
Wzrost sprzedaży hurtowej Eurocash SA do stałej liczby sklepów należących do sieci Delikatesy Centrum wyniósł 1,8 proc. w 2010 r.
Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl
Wzrost sprzedaży detalicznej sklepów należących do sieci Delikatesy Centrum (dla stałej liczby placówek) wyniósł 5,8 proc. w 2010 r.
Liczba sklepów franczyzowych należących do sieci Delikatesy Centrum wyniosła na koniec 2010 r. 561 placówek. Zarząd Eurocash oczekuje, że w ciągu 2011 r. liczba sklepów franczyzowych Delikatesy Centrum wzrośnie o ok. 100 placówek.
