Euromonitor: Przyszłość dla detalu to omnichannel
- Autor: www.dlahandlu.pl
- Data: 09-06-2021, 16:18

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl
Pandemia zmienia postawy zakupowe klientów. Jakie jest obecne znaczenie trendu „eko”? Czy produkty wykonane z dbałością o środowisko nadal cieszą się popularnością wśród konsumentów?
Zrównoważony rozwój jest nadal ważnym czynnikiem na wszystkich rynkach FMCG w Polsce. Według platformy Euromonitor International Product Claims and Positioning, na wszystkich badanych przez Euromonitor rynkach FMCG w Polsce, produkty opatrzone etykietami etycznymi stanowiły 13% całkowitej liczby SKU w 2020 roku. Proporcje te różnią się w zależności od rynku FMCG. Na przykład, żywność paczkowana i napoje bezalkoholowe prowadzą z 30% wszystkich SKU wśród tej kategorii. Napoje alkoholowe i produkty pielęgnacji zwierząt znajdują się na przeciwległym krańcu skali, gdzie tylko ponad 5% produktów ma deklarację etyczną.
komentarze (0)