Portal Spożywczy - FMCG, handel, rynek spożywczy

×

Subskrybuj newsletter
portalspożywczy.pl

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Podaj poprawny adres e-mail
  • Musisz zaznaczyć to pole

strefa premium

Euromonitor: Przyszłość dla detalu to omnichannel

  • Autor: www.dlahandlu.pl
  • Data: 09-06-2021, 16:18
Wraz z wygaszaniem pandemii, coraz mniejsze znaczenie dla detalu będzie miało bezpieczeństwo w sklepach. Na znaczeniu zyskiwać będzie omnichannel i trend świadomej i odpowiedzialnej konsumpcji – mówi Aleksandras Bacevicius, analityk Euromonitor International.
Euromonitor: Przyszłość dla detalu to omnichannel
Wraz z wygaszaniem pandemii w handlu detalicznym zyskiwać będzie omnichannel i odpowiedzialna konsumpcja/ fot. shutterstock

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Pandemia zmienia postawy zakupowe klientów. Jakie jest obecne znaczenie trendu „eko”? Czy produkty wykonane z dbałością o środowisko nadal cieszą się popularnością wśród konsumentów?

Zrównoważony rozwój jest nadal ważnym czynnikiem na wszystkich rynkach FMCG w Polsce. Według platformy Euromonitor International Product Claims and Positioning, na wszystkich badanych przez Euromonitor rynkach FMCG w Polsce, produkty opatrzone etykietami etycznymi stanowiły 13% całkowitej liczby SKU w 2020 roku. Proporcje te różnią się w zależności od rynku FMCG. Na przykład, żywność paczkowana i napoje bezalkoholowe prowadzą z 30% wszystkich SKU wśród tej kategorii. Napoje alkoholowe i produkty pielęgnacji zwierząt znajdują się na przeciwległym krańcu skali, gdzie tylko ponad 5% produktów ma deklarację etyczną.

Dalsza część artykułu (84%) jest dostępna dla zarejestrowanych subskrybentów serwisu, którzy wykupili dostęp do usługi "Strefa premium". lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

komentarze (0)

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!