Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partnerzy serwisu

partner serwisu partner serwisu partner serwisu
Handel

Everli inwestuje 100 mln USD w rozwój

Everli, platforma służąca do zakupów spożywczych online, notuje dynamiczny wzrost rejestracji nowych klientów oraz pięciokrotnie większą liczbę dziennych zamówień niż rok temu. Zakończona nowa runda inwestycyjna o wartości 100 mln USD, pozwoli firmie rozwijać lokalne rynki i kontynuować międzynarodową ekspansję.

Everli inwestuje 100 mln USD w rozwój
fot. materiały prasowe

Autor: portalspozywczy.pl/informacja prasowa
Data: 30-03-2021, 11:32

- Właśnie zakończyła się nowa runda finansowania serii C, która została poprowadzona przez grupę Verlinvest. Ten zastrzyk finansowy pozwoli nam na jeszcze szybszy rozwój nie tylko poprzez dotarcie do nowych miast, ale również większe inwestycje marketingowe i technologiczne, a także przyspieszy rozwój różnych modeli operacyjnych – mówi Anna Podkowińska-Tretyn, Dyrektor Generalna Everli Poland.

Od początku 2020 roku zasięg usług Everli objął 23 miasta, m.in. Białystok, Bytom, Gdańsk, Gdynię, Katowice, Kraków, Łódź, Poznań, Sopot, Sosnowiec, Wrocław, Szczecin, Tychy, Warszawę, a także okolice stolicy: Piaseczno, Piastów. To oznacza, że usługa jest już w zasięgu ok. 9 milionów mieszkańców Polski. Klienci Everli mogą wybierać spośród sieci Kaufland, Carrefour, Auchan, Biedronka, Lidl, SPAR oraz E.Leclerc. W ciągu najbliższych miesięcy do platformy dołączą kolejni partnerzy.

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

- Stale rozwijamy współpracę z partnerami i szukamy nowych możliwości, aby nasza oferta była dla konsumentów jeszcze bardziej atrakcyjna. Mogę już oficjalnie poinformować, że w przeciągu najbliższych tygodni uruchamiamy współpracę z pierwszym partnerem spoza kategorii dużych i znanych sieci spożywczych. Klienci Everli już niedługo będą mogli kupować lokalne rzemieślnicze produkty z internetowego targu naturalnego jedzenia PORA NA POLA – mówi Anna Podkowińska-Tretyn. 

- W ciągu najbliższych miesięcy dołączymy kolejnych partnerów. Cały czas pracujemy również nad tym, aby o naszej platformie mogło dowiedzieć się jak najwięcej osób zainteresowanych zakupami online. W tym celu wystartowaliśmy z wiosenną odsłoną kampanii reklamowej obejmującej radio, Internet oraz outdoor –dodaje.

Model logistyczny Everli opiera się na braku stałych kosztów (brak scentralizowanych magazynów lub ciężarówek) oraz pracy ponad 600 dedykowanych Szoperów, którzy dostarczają całotygodniowe zakupy, kontaktując się z klientami bezpośrednio przed przybyciem, w celu ustalenia preferowanych zamienników dla brakujących w sklepach produktów. Elastyczność i skalowalność tego modelu dostawy pozwoliła Everli być pierwszym marketplace’em, który oferuje usługę dostawy artykułów spożywczych tego samego dnia na obszarach o małej lub średniej gęstości, a które są niedoceniane przez innych dużych graczy spożywczych online.

Everli to platforma służąca do zakupów spożywczych online. Użytkownicy Everli mogą kupować produkty w ulubionych sklepach szybko, wygodnie i bezpiecznie. Zakupy są dostarczane bezdotykowo, a wszystkie metody płatności mają formę bezgotówkową. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

handel RSS ALERT    /    e-commerce RSS ALERT    /    Anna Podkowińska-Tretyn RSS ALERT    /    Everli RSS ALERT    /    handel internetowy RSS ALERT    /    dostawy RSS ALERT    /    zakupy internetowe RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.204.185.54
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!