Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partnerzy serwisu

partner serwisu partner serwisu
Handel

Everli na Internetowym FRSiH: Subskrypcja przyzwyczaja użytkowników do częstszych zakupów

O różnicach pomiędzy pierwszą a druga falą pandemii podczas Internetowego Forum Rynku Spozywczego i Handlu mówiła Anna Podkowińska-Tretyn, dyrektor generalna Everli Poland. - Teraz jesteśmy na zupełnie innej płaszczyźnie. Wszyscy mieliśmy świadomość, że będzie druga fala i przygotowaliśmy się do niej. Sytuacja w e-grocery nieco się uspokoiła, wzrosty sprzedaży nie są już tak intensywne, jak wiosną. Wynika to też z tego, że konsumenci mają coraz większy wybór - retailerzy bardzo rozwinęli działalność.

Everli na Internetowym FRSiH: Subskrypcja przyzwyczaja użytkowników do częstszych zakupów
Anna Podkowińska-Tretyn, dyrektor generalna Everli Poland
  • Źródło dlahandlu.pl

Autor: dlahandlu.pl
Data: 20-11-2020, 17:28

E-grocery jest coraz bardziej dostępne. - Zobaczyliśmy, że nie tylko w dużych aglomeracjach jest potencjał dla rozwoju tego kanału, sami działamy już w 17 miastach. Rozumiemy też, że samo zaspokajanie podstawowych potrzeb klientów to za mało, trzeba ich również słuchać. Dobra obsługa jest kluczowa, żeby zatrzymać konsumentów na dłużej. To także różnica pomiędzy pierwszą falą, gdzie najważniejsze było przetrwanie, a drugą, w większym stopniu umożliwiającą pozyskanie lojalnych klientów. Ta zmiana z nami zostanie - oceniła przedstawicielka Everli.

Everli niedawno wprowadziło usługę subskrypcji, czyli miesięczny lub roczny abonament na zakupy.
- Wystartowaliśmy z tym projektem dwa tygodnie przed kolejnymi restrykcjami i dużym wzrostem zachorowań. Usługa spotkała się z bardzo dobrym przyjęciem - jest tak skonstruowana, że trzecia dostawa w miesiącu jest już w abonamencie. Pierwsze konwersje były obiecujące, zobaczymy jak będzie dalej. Wierzymy, że to jedna z takich rynkowych propozycji, która przyzwyczaja użytkowników do częstszych zakupów, także poprzez zniesienie bariery kosztów dostawy - tłumaczyła Anna Podkowińska-Tretyn.

Everli zajmuje się również analizą zakupów klientów. Jak zmieniają się ich wybory? - Powiedziałabym, że koszyki się polaryzują: klienci albo decydują się na produkty z niższej półki, albo na produkty dobrej jakości. Produkty środka przestały być popularne. Wciąż bardzo widoczny jest trend bio. Więcej czasu spędzamy w domu, więcej gotujemy - lepiej sprzedają się również półprodukty - powiedziała Anna Podkowińska-Tretyn.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

handel RSS ALERT    /    handel detaliczny RSS ALERT    /    e-commerce RSS ALERT    /    Everli RSS ALERT    /    Anna Podkowińska-Tretyn RSS ALERT    /    e-grocery RSS ALERT    /    FRSiH2020 RSS ALERT    /    Internetowe Forum Rynku Spożywczego i Handlu RSS ALERT    /    Forum Rynku Spożywczego i Handlu RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.237.67.179
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!