Everli oferuje kraftowe jedzenie od Pora na Pola
- Autor: portalspożywczy.pl
- Data: 25-03-2021, 15:36

- Pora na Pola zawarła umowę z Everli
- Everli jest najszybciej rozwijającą się w Europie platformą służącą do zakupów spożywczych
- W planie ma zmianę cyklu logistycznego z tygodniowego na dzienny
Zgodnie ze strategią Pora na Pola SA ogłoszoną w dobiegającej końca kampanii crowdinvestingowej, firma zmieni model logistyczny, oferując dostawy kraftowej żywności na co dzień.
Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl
Pora na Pola to spożywczy e-commerce zrzeszający ponad 80 gospodarstw rolnych i wytwórców żywności rzemieślniczej. Od kwietnia br. produkty od rolników współpracujących z serwisem poranapola.pl będzie można zamówić przez stronę internetową oraz aplikację Everli codziennie, na wybraną przez siebie godzinę. Usługa początkowo ruszy na terenie Warszawy, a docelowo obejmie kilkanaście lokalizacji w kraju.
– Współpraca z Everli jest dla Pora na Pola dużym krokiem naprzód. Po pierwsze, pojawimy się w serwisie dostępnym dla bardzo dużej grupy krafklientów, którzy robią zakupy spożywcze online. Po drugie, zgodnie z naszą strategią zmieniamy model logistyczny z dostaw dwa razy w tygodniu na dostępność naszej rzemieślniczej oferty, na co dzień. Po trzecie, pozyskujemy partnera w kilkudziesięciu miastach. To współgra z naszymi planami związanymi z otwieraniem hubów logistycznych w największych ośrodkach w kraju – mówi prezes Pora na Pola SA.
Everli jest najszybciej rozwijającą się w Europie platformą służącą do zakupów spożywczych online. Jej użytkownicy mogą kupować produkty w swoich ulubionych sklepach z dostawą tego samego dnia na określoną godzinę, przez dedykowanego Szopera, który odpowiada zarówno za zakupy, transport, jak i dostawę do domu. Usługa jest już dostępna w 23 miastach Polski.
Do tej pory w ofercie Everli znajdowały się produkty z wyłącznie stacjonarnych sieci handlowych: Carrefour, Kaufland, Lidl, Auchan, Biedronka i Spar. Firma Pora na Pola będzie pierwszym sklepem e-commerce na platformie.
– Stale szukamy nowych możliwości, aby nasza oferta była jeszcze bardziej atrakcyjna. Dla naszych klientów bardzo ważne są jakość i pochodzenie produktów, dlatego bardzo się cieszymy, że do grona naszych partnerów dołączy firma Pora na Pola. To nasza pierwsza współpraca z e-commercem, stąd przygotowania trwały nieco dłużej. Chcieliśmy mieć pewność, że wszystkie procesy będą dopracowane, aby klienci mogli bez przeszkód cieszyć się zdrowymi lokalnymi produktami – wyjaśnia Anna Podkowińska-Tretyn, dyrektor generalna Everli Poland.
więcej informacji:
Powiązane tematy:
-
Sklepy stacjonarne bez szans w starciu z internetem. Klienci za nimi nie przepadają
-
Q-commerce w Polsce. Czego oczekują klienci od szybkiej dostawy?
-
Rosyjska filia Google'a ogłosiła bankructwo
-
7 grzechów głównych e-handlu. Z tych powodów porzucamy e-sklepy
-
InPost z nową usługą. Chce ograniczyć ilość kartonowych śmieci
-
Rozwój e-commerce spowodował boom magazynowy
-
Polskie firmy rozwijają e-handel
-
mięso na wtorek
Mięsna Paczka: Chcemy rosnąć bez chodzenia na skróty
-
Rynek pracy w e-commerce. Kogo szukają pracodawcy i co mają do zaoferowania?
-
Mięsna Paczka: Chcemy dotrzeć do 100 tysięcy polskich rodzin (wywiad)
komentarze (0)