- Naszym głównym celem było zaprezentowanie marki F&F. Tego, że możemy być obecni również w centrach handlowych. Jednak tego kierunku nie będziemy kontynuować - mówi propertynews.pl Ryszard Tomaszewski, prezes zarządu Tesco Polska.

Marka F&F jest obecna w 130 dużych i średnich sklepach Tesco w Polsce. Zdaniem prezesa, ogromny potencjał do rozwoju tych produktów jest w hipermarketach. Analiza wyników sprzedaży dla tej marki wykazała bowiem dwucyfrowy wzrost sprzedaży.

Firma mocno stawia teraz na budowę i modernizacje sklepów Tesco. Co roku oferta odzieży, obuwia, bielizny i akcesoriów F&F wchodzi do od kilku do kilkunastu nowych sklepów Tesco.

- Stale modernizujemy stoiska F&F i powiększamy ich powierzchnię sprzedaży - mówi Ryszard Tomaszewski.
Sieć Tesco dotrzymuje także kroku w rozwoju sprzedaży on-line. - Przygotowujemy obecnie sprzedaż marki F&F przez internet. Prawdopodobnie na wiosnę w przyszłym roku ruszymy ze sprzedażą on-line w całej Polsce - podsumowuje.

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl