Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partnerzy serwisu

partner serwisu partner serwisu
Handel

Fatalna sprzedaż Carrefoura

Akcje drugiego detalisty Świata tracą 10 proc. Giełdowi inwestorzy mogą się teraz skupić na sieciach małych sklepów - podaje Rzeczpospolita.


Autor: Rzeczpospolita
Data: 11-07-2008, 08:41

Carrefour źle wypadł zwłaszcza we Francji, swoim największym rynku. W II kwartale sprzedaż hipermarketów spadła o 2,4 proc. w porównaniu z ub.r. Na całym świecie sprzedaż w tym okresie bez nowych sklepów i przejęć wzrosła jedynie o 2,2 proc. Obroty Carrefoura w okresie styczeń - czerwiec wyniosły 47 mld euro i były tylko 8 proc. wyższe niż w ub.r. - Hipermarkety mogą i muszą poprawić wyniki. W drugiej połowie roku będzie lepiej - mówi Jose Luis Duran, prezes Carrefoura. Firma mimo słabego początku spodziewa się poprawy rocznych wyników o ok. 7 proc.

- Wyniki są gorsze, niż się spodziewaliśmy - stwierdzili analitycy JP Morgan. Zdaniem Lehman Brothers fatalny wynik hipermarketów spowoduje, że inwestorzy skupią się teraz na firmach zarządzających mniejszymi placówkami, takimi jak supermarkety i dyskonty. Analitycy Lehman Brothers zwrócili uwagę na słabe wyniki Carrefoura w Polsce. W naszym kraju sieć poprawiła obroty o 57 proc., do 1,2 mld euro. W tegorocznym wyniku ujętych jest jednak ponad 200 sklepów firmy Ahold przejętych rok temu.



Źródło: Rzeczpospolita Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Carrefour RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.200.252.156
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!