Firma Produkty Klasztorne zmodyfikuje e-sklep
- Autor: www.portalspozywczy.pl
- Data: 10-04-2014, 09:03

Zarząd w czwartym kwartale 2013 skupił się na działaniach marketingowo-promocyjnych takich jak: przebudowa strony internetowej, reklama internetowa, profesjonalne pozycjonowanie strony, działania produktowe PR. W tym celu zostały zawarte trzy umowy zapewniające realizację powyższych spraw. Działania w zakresie przebudowy strony internetowej wciąż trwają. W I kwartale 2014 zostanie usprawniony i zmodyfikowany sklep internetowy. Zarząd zamierza również przedłużyć umowę PR, która wygasa w lutym 2014. W obecnej chwili są przygotowywane dokumenty do emisji akcji serii D z kapitału docelowego, będącego w dyspozycji zarządu spółki. Nastąpi to w kwietniu 2014 roku. Pozwoli to pozyskać dodatkowe środki na zabezpieczenie kontynuacji działalności spółki.
Firma Produkty Klasztorne wprowadziła w lipcu 2013 r. piwo pod nazwą „MNICH". Łączna wartość nakładów finansowych poniesionych na uruchomienie produkcji i dystrybucję piwa produkowanego pod marką „MNICH" wyniosła ok. 350.000 zł. Koszty związane z uruchomieniem produkcji piwa w znaczący sposób obciążyły wyniki finansowe 2013 r. Prowadzono rozmowy handlowe dotyczące poszerzenia listy odbiorców, w szczególności podmiotów dystrybuujących napoje alkoholowe. W efekcie, podpisano między innymi umowę ramową z siecią sklepów PGS "Top Market", oraz z dystrybutorami piwa i alkoholi „Anda" i „Mercus Dystrybucja". Dzięki zawartym kontraktom piwo MNICH uzyskało dostęp do ponad 1500 punktów odbioru na terenie Warszawy i okolic. Zdaniem Zarządu przewidywane wpływy z tytułu zawartych umów pozytywnie wpłyną na sytuację gospodarczą spółki i przyszłe wyniki finansowe roku 2014 - czytamy w raporcie spółki.
W okresie styczeń - grudzień 2013 r. liczba odbiorców produktów spółki znacząco wzrosła. Na koniec stycznia 2013 r. było 89 czynnych odbiorców, a na koniec grudnia już 142. Największy wzrost odbiorców zanotowano w miesiącu wrześniu 2013 r. Zarząd w trzecim i czwartym kwartale 2013 r. skupił się na działaniach marketingowo-promocyjnych. Podjęto zatem prace związane z przebudową strony internetowej, komunikacją marketingową z klientem, oraz działaniami produktowymi PR. W tym celu zarząd zawarł umowy z firmami specjalizującymi się w przedmiotowej obsłudze. W I kwartale 2014 r. prowadzone są dalsze intensywne działania wzmacniające „wizerunek produktów". Tym samym do końca marca zostanie np. usprawniony i zmodyfikowany sklep internetowy - informuje firma w raporcie..
więcej informacji:
Powiązane tematy:
-
Prezes Bio Planet: Spodziewamy się podwyżek produktów zbożowych, kasz, olejów
-
Połowa klientów chce więcej polskiej żywności, ale tylko 4 na 10 sprawdza jej pochodzenie
-
We wtorek rząd zajmie się projektem ustawy o rolnictwie ekologicznym
-
Jak rozpoznać, czy produkt jest ekologiczny i pochodzi z Polski?
-
Bio Planet z wyższą sprzedażą w lutym
-
Polska żywność podbije USA i Kanadę? Otwiera się duża szansa
-
Dlaczego żywność ekologiczna w Niemczech jest tańsza niż w Polsce?
-
Żywność ekologiczna: Rynek w pandemii wzrósł o 10 proc.
-
Spółka Bio Planet zadebiutowała na Głównym Rynku GPW
-
Bio Planet na GPW: Wartość wpływów z emisji akcji wyniosła 5,6 mln zł
- Pomoc KE dla Ukrainy zagrozi polskiemu drobiarstwu?
- Wpływ wojny na rynek żywnościowy przejawia się na kilku płaszczyznach
komentarze (0)