Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

Firma Produkty Klasztorne zmodyfikuje e-sklep

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 10-04-2014, 09:03
Strona 2 z 2

Zarząd jest świadomy, że sytuacja spółki nadal nie jest zadowalająca, w tym celu planuje kontynuować przyjętą strategię rozwoju firmy polegającą w szczególności na: dalszej optymalizacji kosztów; rozwoju sprzedaży wśród klientów detalicznych (Tradycja); rozwoju sprzedaży w sieciach handlowych; rozwoju sprzedaży poprzez sklep internetowy; działaniach zmierzających do poszerzenia gamy produktów, w szczególności kolejnych gatunków piwa oraz towarów niszowych długoterminowych; wprowadzeniu do sprzedaży nowej linii produktów dedykowanych dzieciom pod nazwą „Polska Czerwona Krowa"; kontynuacji procesu wsparcia marketingowego poprzez działania PR - informuje spółka w komunikacie.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Partnerzy serwisu
  • partner portalu
  • partner portalu
Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!