• partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Partnerzy portalu

Firmy dostrzegają potencjał outsourcingu sił sprzedaży

Wzrost popularności outsourcingu sił sprzedaży wynika głównie z dostrzeżenia potencjału optymalizacji procesów biznesowych poprzez outsourcing, który zwiększa elastyczność w prowadzeniu biznesu i odciąża klienta na wielu płaszczyznach – mówi serwisowi portalspożywczy.pl Patryk Górczyński, prezes zarządu ASM Sales Force Agency.
  • Autor: Roman Wieczorkiewicz, portalspożywczy.pl
  • Data: 23-11-2016, 10:49
Firmy dostrzegają potencjał outsourcingu sił sprzedaży
Patryk Górczyński, prezes ASM Sales Force Agency

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Z badań wynika iż, 61,4 proc. polskich firm nie ma sformalizowanego procesu sprzedaży, a 36 proc. szans sprzedażowych kończy się sukcesem, co oznacza iż 2/3 sprzedaży jest nieefektywna.

Outsorsowanie sprzedaży to  możliwość wykorzystania umiejętności i kompetencji  niezależnych, zewnętrznych zespołów sprzedaży, bez konieczności rozwijania tych sfer działalności wewnątrz firmy. Przyjęło się  określać, iż sfery outsoursowane są bezinwestycyjnie, ale podstawowym warunkiem sprawnego funkcjonowania w modelu outsourcingowym jest komunikacja partnerska – zaznacza Patryk Górczyński.

Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

Powiązane tematy:

Partnerzy serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
Masz pytania? Napisz!
premium@portalspozywczy.pl
subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

NEWSLETTER

Bądź na bieżąco!

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!