Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partnerzy serwisu

partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu
Handel

Firmy handlowo-usługowe zapachem i dźwiękiem wabią kientów do sklepów

Sieci handlowo-usługowe robią co mogą, by zwiększać sprzedaż, satysfakcję i lojalność klientów. Dlatego wiele z nich dodatkowo inwestuje w marketing muzyczny i zapachowy , by poruszyć zmysłowe doznania klientów poprzez specjalną atmosferę w lokalu - czytamy w Pulsie Biznesu.

Firmy handlowo-usługowe zapachem i dźwiękiem wabią kientów do sklepów

Autor: Puls Biznesu
Data: 04-02-2010, 07:03

Rynek aromamarketingu w Polsce jest już wart 5 mln zł, a marketingu muzycznego 10 mln zł, obydwa rosną w tempie około 5 proc. rocznie. 

Jak czytamy w Pulsie Biznesu zapachy są stosowane nie tylko do tworzenia miłej atmosfery w jednym lokalu, ale także dla wyróżnienia konkretnej grupy produktów lub marki, np. kawy czy herbaty w sklepach spożywczych i restauracjach. W sieciach można poczuć pełną gamę zapachów: od kawy czy hot-doga aż do świątecznych mieszanek cynamonu z jabłkiem i zapachu skoszonej trawy.

Błażej Patryn, rzecznik sieci Piotr i Paweł przyzaje, że spółka próbowała aromamarketingu, ale nie zdecydowała się na to. Za to współpracuje z dwoma profesjonalnymi dostawcami muzyki, która buduje nastrój już w niemal wszystkich sklepach z logo Piotr i Paweł.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Piotr i Paweł RSS ALERT    /    marketing RSS ALERT    /    sieci handlowe RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.239.33.139
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!