Firmy zarabiają na mundialu
- Autor: Rzeczpospolita
- Data: 14-06-2014, 09:26

A taka okazja jak Mistrzostwa Świata w piłce nożnej zdarzają się raz na 4 lata, a na dodatek piłkarska rywalizacja na mundialu trwa aż miesiąc.
Firmy chcą ugrać więc coś dla siebie i mundialowi towarzyszą różnego rodzaju promocje. Sklepy - korzystając z rosnącej popularności Brazylii - sprzedają towary, które często nie mają nic wspólnego z piłką nożną.
Supermarkety wprowadziły na przykład akcje typu "Brasil, Brasil", "Święto kibica", "Piłkarska samba", "Oferty na miarę każdego kibica" i handlują czym się da. Telewizory, piwo i zakąski do piwa - nie dziwią - ale wśród „mundialowych" promocji można znaleźć też karmę dla zwierząt lub farbę do włosów. A klientów to przyciąga, bo tego typu promocje są zazwyczaj atrakcyjne cenowo.
więcej informacji:
Powiązane tematy:
-
Tłusty Czwartek: Biedronka oferuje darmowe pączki z dostawą zakupów w 15 minut
-
Wielka wyprzedaż w znanej sieci (zdjęcia)
-
Rosną koszty działalności sklepów spożywczych
-
Walentynki w Netto. Jakie prezenty można kupić w promocji?
-
Kolejna sieć podkreśla walkę z drożyzną i wprowadza Polotarczę
-
Andrzej Duda podpisał ustawę ws. rolniczego handlu detalicznego
-
Ceny w grudniowych promocjach wzrosły ponad 2,5-krotnie
-
Zakupy spożywcze w promocji o 22 proc. droższe niż rok wcześniej
-
Efektu świąt nie było. Grudniowe nastroje w handlu dalekie od optymizmu
-
Połowa niemieckich konsumentów poluje na okazje w Czarny Piątek
- Pomoc KE dla Ukrainy zagrozi polskiemu drobiarstwu?
- Wpływ wojny na rynek żywnościowy przejawia się na kilku płaszczyznach
komentarze (0)