Partnerzy portalu partner portalu partner portalu

Partnerzy serwisu

partner serwisu partner serwisu
Handel

Footfall centrów handlowych Gemini Holdings pnie się w górę

Galerie odzyskują klientów. Lipiec był trzecim miesiącem z rzędu, który przyniósł wzrost liczby odwiedzających. Według notowanego przez Retail Insitute wskaźnika ReIndex tylko w lipcu br. w porównaniu do lipca 2019 do dużych centrów handlowych wróciło 75 proc. klientów, z kolei do średnich  centrów handlowych ok. 79 proc. Na tym tle wybijają się trzy galerie Gemini Park.

Footfall centrów handlowych Gemini Holdings pnie się w górę
fot. materiały prasowe

Autor: portalspozywczy.pl/informacja prasowa
Data: 25-08-2020, 10:41

W pierwszym miesiącu wakacji do tyskiego obiektu wróciło ponad 85 proc. klientów, co uplasowało centrum 6 punktów procentowych ponad rynkowym trendem dla średnich galerii.  Ponad trendem dla dużych galerii znalazł się  Gemini Park Bielsko-Biała, do którego w lipcu wróciło 86 proc. klientów. Wyniki Gemini Park Tarnów zrównały się z linią trendu. Obiekt w Tarnowie  zanotował powrót 75 proc. kupujących. Wszystkie trzy galerie osiągnęły wyniki lepsze niż w maju i czerwcu.

- Po dynamicznym wzroście wskaźnika odwiedzin w pierwszych dwóch miesiącach od lockdown'u, lipiec przyniósł umocnienie się trendu wzrostowego odwiedzalności we wszystkich trzech obiektach Gemini Park i to pomimo sezonu wakacyjnego - mówi Anna Malcharek, dyrektor zarządzający Gemini Holding.

Wpływ na lepszy footfall ma dziś kilka czynników. Od zniesienia lockdown'u systematycznie maleje na rynku udział sprzedaży online. Jak podaje GUS w czerwcu spadł on do poziomu 7,7 proc. Dla porównania w maju wynosił on 9,1 proc.

- Marzec i kwiecień przyniosły wzrost znaczenia kanału online. Wszystko jednak wskazuje na to, że odmrożenie handlu detalicznego spowodowało ponowny przepływ klienta do tradycyjnych kanałów, co jest zasługą m.in. bardzo dobrych lokalizacji sklepów stacjonarnych, chociażby w centrach handlowych - mówi Malcharek.

- W efekcie, obserwujemy rosnący footfall, ale także rosnący poziom konwersji -  czyli wpływu ruchu w galerii na obroty. Nie zmienia to jednak faktu, że  przed centrami handlowymi, a także najemcami wciąż sporo pracy i wyzwań, aby osiągnąć wyniki chociażby zbliżone do ubiegłorocznych - dodaje.

Ale nie tylko spadek sprzedaży online pozytywnie wpływa na galerie krakowskiego holdingu. Duża w tym także zasługa dostępności do oferty. W centrach Gemini Park otwarte są już wszystkie sklepy, punkty usługowe i lokale gastronomiczne, co w połączeniu z sezonem wyprzedaży oraz wznowieniem aktywności marketingowych galerii korzystnie wpłynęło na ruch. - Już w maju niemal wszystkie sklepy w naszych galeriach były otwarte. W czerwcu poziom dostępności do oferty wynosił aż 99 proc. Lipiec przyniósł kolejne re-openingi, w tym wznowienie działalności biur podróży, a w przypadku obiektu w Bielsku-Białej także kina Cinema City. Tym samym wszystkie nasze obiekty działają z kompletnymi ofertami, w tym z kompletem najemców w tak kluczowych branżach jak moda, gastronomia, rozrywka czy home&deco - mówi Malcharek.

więcej informacji:

Gemini Holdings RSS ALERT    /    FootFall Index Polska RSS ALERT    /    centra handlowe RSS ALERT

KOMENTARZE (1)

  • Molva 2020-09-13 08:36:15
    Rząd narobił ponad 100 mld długów w budżecie, coś przypuszczam, że będzie chciał to ściągnąć z handlowców i sklepikarzy. Jak? zaostrzenie ustawy o zakazie handlu i ściąganie potem mandatów i kar. Niestety kiepsko.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.92.74.105
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!